Gå til innhold

Stem på Kurt 23. mai !!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, Kurt er i en klasse for seg. På Gullruten sist lørdag fikk han virkelig demonstrert hvor mye bedre han er enn de to andre gjenværende.

Men David er jo til å spise opp, da....Og han har utvilsomt potensiale. Gaute er også flink.

Hvordan kommer dette finaleshowet til å arte seg? De er jo bare to igjen innen den tid! Skal de synge en halvtime hver?

Annonse

Gjest Kongsdattera

Ja, Kurt er i en klasse for seg. På Gullruten sist lørdag fikk han virkelig demonstrert hvor mye bedre han er enn de to andre gjenværende.

Men David er jo til å spise opp, da....Og han har utvilsomt potensiale. Gaute er også flink.

Hvordan kommer dette finaleshowet til å arte seg? De er jo bare to igjen innen den tid! Skal de synge en halvtime hver?

Babette, hvordan kan du mene at han fikk vist at han var best der?Det skjønner ikke jeg, han sang jo det jævligste han noengang hadde sunget på den opptredenen!Jeg heier forresten på Gaute,synes han er mange hakk bedre enn Kurt.

Babette, hvordan kan du mene at han fikk vist at han var best der?Det skjønner ikke jeg, han sang jo det jævligste han noengang hadde sunget på den opptredenen!Jeg heier forresten på Gaute,synes han er mange hakk bedre enn Kurt.

Kurt har scenen og publikum i sin hule hånd med en gang han åpner munnen, og en fantastisk stemme. Og så har han noe som gjør at jeg slapper av. Med de andre sitter jeg på nåler og venter på at de skal synge surt.

Gaute er god, men jeg liker ikke boybandhulkingen hans. Han overdriver den "jodlelyden" eller hva jeg skal kalle den. Særlig på Jørgen Hattemaker var den påtrengende.

Gjest fransk

Kurt har scenen og publikum i sin hule hånd med en gang han åpner munnen, og en fantastisk stemme. Og så har han noe som gjør at jeg slapper av. Med de andre sitter jeg på nåler og venter på at de skal synge surt.

Gaute er god, men jeg liker ikke boybandhulkingen hans. Han overdriver den "jodlelyden" eller hva jeg skal kalle den. Særlig på Jørgen Hattemaker var den påtrengende.

Jeg blir kvalm både når jeg ser og hører Kurt...

Annonse

serendipity

Platekontrakt er ikkje noko mål på suksess. Sjå på Espen. Han hadde gullkanta platekontrakt med Virgin. Fenrik Lane har solgt seg inn på VGlista utan platekontrakt.

Det jeg mente var at han vil få sin berømmelse uansett (ikke det at det ikke er fortjent)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...