Gjest dama i gata Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg skulle lage stekt ris, men vet ikke helt hvordan man har egg i (hvordan man får det slik det er på kina-restauranter...). Hvordan gjør man det, uten at risen blir eggeris....? 0 Siter
leenie Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Lag et lite hull i et egg og legg det i kokende vann. Da siver plommen og hviten ut og du får sånn egg som de har i stekt ris. Jeg har bare fått dette forklart, har ikke prøvd det selv enda. 0 Siter
Gjest dama i gata Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Lag et lite hull i et egg og legg det i kokende vann. Da siver plommen og hviten ut og du får sånn egg som de har i stekt ris. Jeg har bare fått dette forklart, har ikke prøvd det selv enda. Jeg vet ikke om jeg klarer lage det; høres så vanskelig ut å få det rett! Jaja... Men takk for svar:) 0 Siter
Tornerose Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg synes det er best å bare pisket et egg og helle det over i pannen og røre godt til det stivner i små biter. Du kan jo evt tilsette risen etter at du har hatt egget i. 0 Siter
Gjest dama i gata Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg synes det er best å bare pisket et egg og helle det over i pannen og røre godt til det stivner i små biter. Du kan jo evt tilsette risen etter at du har hatt egget i. Det er kanskje litt lettere, ja. Takk:) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg vet ikke om jeg klarer lage det; høres så vanskelig ut å få det rett! Jaja... Men takk for svar:) Det er ikke vanskelig. Du ser når det er ferdig, fisker det opp og har det i pannen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.