Gjest Sentimental Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har begynt å legge merke til no rart....Nå har det akkurat gått et prøve 17. mai tog forbi her. Og det samme skjer gang på gang med meg, jeg får klump i halsen og blir "våt i øya". Er det meg som er følsom eller er det vanlig å bli litt rørt av å se barn med flagg rope hurra osv? Jeg er 32 og fortsatt uten barn, kan det være instinktet mitt som minner meg om at det er på tide å få barn? Det holder med å se idylliske ting med barn på TV også noen ganger..... Flere som meg? 0 Siter
Gjest MetteMinus Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Du har nok bare en liten nasjonalist i deg... 0 Siter
Zirine Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg gråter, men det er fordi jeg fryser og har vonde sko. Fordi jeg er sulten. lei og fordi jeg er lei dette ballongmaset. Jeg mener - hallo - ballonger til 50 kr - DET er faen meg no å gråte av. Skulle ønske vi kunne legge ned 17 mai. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Mange som gjør det. Til og med meg ) Det verste er første gang dine egne unger går oppover Karl Johan, jeg grein bort all sminken ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Mange som gjør det. Til og med meg ) Det verste er første gang dine egne unger går oppover Karl Johan, jeg grein bort all sminken ) 0 Siter
favn Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg går i toget selv og slipper å gråte. Blondt hår og store solbriller, vink hvis dere ser meg på tv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.