SierDuDet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 MSN'en min har gått bærsherk. Den starter opp når jeg ikke ber den starte opp, selv om jeg har klikket av der jeg skal klikke av. Dette med en gang jeg logger på nettet. Jeg vil altså avinstallere hele faenskapen, noe som ikke går da den ikke ligger på den lista inne på kontrollpanelet hvor man sletter programmer. Men jeg vil ha faenskapet bort fra maskinen min. Hvordan får jeg til dette? Jeg har prøvd å slette alt som har med MSN å gjøre, men det hjelper fint lite, og mye av det lar seg rett og slett ikke slette. Anyone? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Start => Kjør => Skriv følgende i kjør-feltet: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Du får bruke cut'n'paste. Klikk OK Voila, den er vekk. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Skrevet 16. mai 2003 Start => Kjør => Skriv følgende i kjør-feltet: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Du får bruke cut'n'paste. Klikk OK Voila, den er vekk. Det funket! Thanks! 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Bøttåffkårs! Kjører du WinXP så vil ovenstående kunne skade funksjonen "Fjernhjelp" slik at den ikke fungerer. Bare til orientering 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kjører du WinXP så vil ovenstående kunne skade funksjonen "Fjernhjelp" slik at den ikke fungerer. Bare til orientering Å nei så leit. :-D Har kjørt XP siden november 2001 og har enda ikke hatt noen nytte av å bruke fjernhjelp. Så noe stort tap er det nok ikke for meg i alle fall. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Å nei så leit. :-D Har kjørt XP siden november 2001 og har enda ikke hatt noen nytte av å bruke fjernhjelp. Så noe stort tap er det nok ikke for meg i alle fall. hehe, nei ikke noe stort tap for meg heller. Men jeg synes det var artig å teste det ut (det fungerer faktisk) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.