Gå til innhold

Damer vil pule deg bare fordi du har vært på tv?

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/05/16/368856.html

Tor fra Big Brother later til å ha fått bedre drag etter han har vært i bb og sagt han aldri har vært tro mot ei dame..sier dette noe om damene?...at en såpass lite intelligent mann ...tipset hans er å aldri være snill gutt, for da får du ikke damer. Damer fordømmer også slike menn, men tar dem likevel fordi de er morsomme og selvsikre..henger det på greip?... Lars Joakim vasser også i sextilbud etter å ha vært på tv.

Fortsetter under...

laguna1365380434

Det vitner i såfall om at vi lever i en trist verden..

Grunt er forsåvidt er en ting, men at noen faktisk finner reality tv sexy er direkte skremmende..

Å menge seg med hel& halvkjendiser har sikkert mange frynsegoder i dry-martinis, fester og coke..

Men litt kvalitet må man da kunne kreve! Av alle ting jeg ikke vil bli funnet død i en grøft med, stiller Tor fra BB ganske høyt..

Annonse

Gjest eller??

Hei.

Vil bare ha sakt at menn fenger ikke meg mere om de har vært på tv...og når det gjelder Tor...*grøss*..kan jeg ikke fatte hva jentene tenker på !

Med andre ord...det er nok nok av dem som ikke faller for slikt også :)

Men han sa jo i dagbladet at mye han sa var tull... at han ikke bare er utro, bruker kondom f.eks. Han ville skape diskusjoner. Derfor gikk han inn i huset og fortalte mye sant og mye tull.

Det at noen damer har lyst på sånne karer er akkurat like tåpelig som at Dorthe "loffhjerne" Skappel er drømmedama til norske menn. Men folk er idioter, så det stemmer sikkert.

Hæ?! Er Dorte Skappel en loffhjerne? Her lukter det svartsjuke lang vei. Dorte er sikkert like godt utstyrt mellom øra som de fleste jenter, vil jeg tro.

At hun er smellvakker er ikke det samme som å være dum. At hun er programleder for et TV-show for sensasjonslystne morgenkåper med rosa tøfler og papilotter i håret er heller ikke noen indikasjon i så måte.

Ikke vær så negativ.

Gjest Superulv

Hei.

Vil bare ha sakt at menn fenger ikke meg mere om de har vært på tv...og når det gjelder Tor...*grøss*..kan jeg ikke fatte hva jentene tenker på !

Med andre ord...det er nok nok av dem som ikke faller for slikt også :)

Og det er nok av skikkelige menn som ikke faller for slike lett-på-trå´n kvinnfolk oxo!

Annonse

Gjest Superulv

Men han sa jo i dagbladet at mye han sa var tull... at han ikke bare er utro, bruker kondom f.eks. Han ville skape diskusjoner. Derfor gikk han inn i huset og fortalte mye sant og mye tull.

Han er helt sikkert ikke så ille som han utgir seg for, han ser for snill ut liksom.Drittsekker pleier og se ut som det de er.

Gjest tannbørsten

Han er helt sikkert ikke så ille som han utgir seg for, han ser for snill ut liksom.Drittsekker pleier og se ut som det de er.

Han virket litt anderledes da han kom ut av huset, synes jeg. Tror han er ok. Han sa jo han løy for å skape debatt osv. Han er jo ikke dum heller; vet alt er på tv/internet.

Gjest malun

Hæ?! Er Dorte Skappel en loffhjerne? Her lukter det svartsjuke lang vei. Dorte er sikkert like godt utstyrt mellom øra som de fleste jenter, vil jeg tro.

At hun er smellvakker er ikke det samme som å være dum. At hun er programleder for et TV-show for sensasjonslystne morgenkåper med rosa tøfler og papilotter i håret er heller ikke noen indikasjon i så måte.

Ikke vær så negativ.

Jeg er ikke bare kjip og negativ, og kan med hånden på hjertet forsikre deg om at det ikke har noe å gjøre med at hun er smellvakker. Akkurat det unner jeg henne av hele mitt hjerte. Men det må heller ikke være sånn at man _må_ like alle pene mennesker i redsel for å bli oppfattet som misunnelig.

Jeg har hatt en del med henne å gjøre og har dannet meg en mening ut fra det - ikke ut fra utseendet hennes. Så må du gjerne være uenig - men slik er inntrykket mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...