Gå til innhold

her må det bli: bytter du nick av og til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Kalte meg noe annet før, men byttet til Åsemor for ca to og et halvt år siden ellerno... Nå skriver jeg stort sett bare under med Åsemor, men hender jeg skriver under noe annet hvis jeg skriver om sånne teite ting. Men heter alltid Åsemor på åpent forum!

Gjest selje

Kalte meg noe annet før, men byttet til Åsemor for ca to og et halvt år siden ellerno... Nå skriver jeg stort sett bare under med Åsemor, men hender jeg skriver under noe annet hvis jeg skriver om sånne teite ting. Men heter alltid Åsemor på åpent forum!

Stort sett er jeg selje - men på, å, hva kalte du det igjen SierDuDet, jo: temabaserte fora kan det hende jeg bytter! Det er gøy å dele seg i forskjellige utgaver av seg...Jeg har vært andre enn selje her også, men det er som mange sier, det er forjævlig pinlig å glemme seg midt i en tråd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...