Gå til innhold

Har lyst til å kutte ut hele 17.mai...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hurrra

Jeg synes at det er en veeeldig koselig dag når den først er kommet, men syter litt med alt forarbeidet....

Men har i grunnen lite å klage over når jeg tenker meg om: Mannen pusser bunadssølv, styrker skjorter,flagg, vakser klær og vasker i huset.

Nå er han ute og handler, og det skal ikke forundre meg om han lager ostekaka jeg har lovet å lage også! :-)

Ha en finfin feiring alle sammen! :-)

Annonse

Gjest eller??(ja..)

Lei deg et par-tre videofilmer,kjøp inn potetgull,smågodt whatever...Og senk deg ned i sofaen og glem hele dagen.Ser du videofilm,slipper du og se 17.Mai på tv t.o.m.Og feiringa går uten at du merker noe til det :)

Høres ut som en super dag:)

Gjest Nebbemor

Har du lyst har du lov!

Ja, nå sa gubben at han ikke så noen vits i å gå ned å se toget han heller, siden ungene ikke går i år.

Så nå har jeg bestemt meg for å sitte og glane på TV. Men jeg har pyntet med flagg og sløyfer og blomster i norske farger, så det er full steming i stua. Og jeg skal ta på meg pene klær selv om jeg er inne.

Skal bli deilig!

Så har jeg bedt noen venner på kaffe og konjakk tidlig på kvelden, så er jeg ikke HELT usosial liksom. Det var liksom for å 'gjøre opp' for at jeg ikke ser barnetoget og borgertoget og russetoget (hehe).

Gjest Nebbemor

Lei deg et par-tre videofilmer,kjøp inn potetgull,smågodt whatever...Og senk deg ned i sofaen og glem hele dagen.Ser du videofilm,slipper du og se 17.Mai på tv t.o.m.Og feiringa går uten at du merker noe til det :)

Ja, men jeg synes feiringa er koselig jeg - på TV. Så det vil jeg ikke gå glipp av. Orker bare ikke all gåinga og ståket og pjattepratinga med alle jeg møter i byen.

Annonse

Jeg skal gjøre det i morgen og gjorde det i forifjor.

Kanskje jeg skal gå opp på skolen med minstemann hvis det er varmt, hvis ikke blir det bare verandaen i morgen for minstemann skal gå hele toget med søsteren sin og russen fra hennes skole. Så nå får vi se om han kommer på tv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...