carma Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg er litt for bråsint. Antagelig fordi jeg er altfor sjeldent sint, og om jeg da blir sint så kommer det litt vel brått på, både for meg selv og den stakkaren som måtte krysse min vei i det øyeblikket. Men så går det fort over da ) 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Hei, Jeg blir så godt som aldri sint. Det er får eller ingen av mine venner/kollegaer som noensinne har sett meg sint - jeg er vant med å få det som jeg vil uten å bli sint. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
favn Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Langsint i ekstremt sjeldne tilfeller. Bråsint i nesten like ekstremt sjeldne tilfeller. Sjelden sint i det hele tatt, faktisk, enten enkelt-dolere tror det eller ei :-o 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg er generelt litt hissig, men mest bråsint.. Innimellom prøver jeg å huske å være sint på typen litt lenge, så han skal ta hintet.. Men jeg glemmer det alltid, og spesiellt om jeg får sjokolade e.l..Så lettkjøpt er jeg! Dog har jeg surmulet, det lengste i 3 måneder.( på fatter..) 0 Siter
Soria Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg kan være bråsint i noen tilfeller og langsint i andre. Jeg tilgir ikke lett om noen sårer meg skikkelig. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Begge deler. Jeg blir veldig fort sint og det varer lenge. 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Eg er berre sint eg! Carma forelsket seg nok fordi du er så søt når du er sint! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Bassisten Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Carma forelsket seg nok fordi du er så søt når du er sint! ;-) Med vennlig hilsen Ah... Der har vi forklaringa.... *nikker megetsigende* 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er svært sjelden sinna. Men hvis jeg blir det bygger det seg opp med masse irritasjon og spydighet først. Men ting går som oftest i orden igjen etter veldig kort tid. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg er bråsint men det går fort over. Men hvis noen virkelig har laget kvalm for meg, går det aldri over. 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg er generelt litt hissig, men mest bråsint.. Innimellom prøver jeg å huske å være sint på typen litt lenge, så han skal ta hintet.. Men jeg glemmer det alltid, og spesiellt om jeg får sjokolade e.l..Så lettkjøpt er jeg! Dog har jeg surmulet, det lengste i 3 måneder.( på fatter..) Langsur;ikke sint!!!!! 0 Siter
musikeren Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ingen av delene. Jeg har lang lunte, og det går fort over. Så da kan du tenke deg. 0 Siter
Tornerose Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ingen av delene. Jeg har lang lunte, og det går fort over. Så da kan du tenke deg. Egentlig ingen av delene. Jeg blir sjelden sint, men når jeg blir det eksploderer jeg litt og så er det over. Jeg orker ikke gå rundt og være sint i lang tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.