Gjest Miss Saigon Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Prøvde å bestille en polyfonisk ringetone. Når jeg så skal hente denne ned ved hjelp av WAP funksjonen får jeg beskjed om å sjekke IP adressen. Hvem sin IP adresse?? Hvordan gjør jeg det i tilfellet? Er det en feil som ligger på telefonen min eller hos de jeg bestilte tonen fra?? Det skal sies at jeg nettopp har hatt mobilen min inne på reprasjon. Før jeg hadde den på reprasjon fungerte denne tjenesten helt fint. Men nå får jeg bare denne dumme meldinga om å sjekke IP adressen... 0 Siter
PREETI Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Det er helt vanlig at en får en adresse ;-) Tror det står noe om det inni den brukerhåndboka.. jeg lærte meg i allefall de greiene ved å lese et eller annet KLEM 0 Siter
Gjest Miss Saigon Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Takk for svar. Jeg fant ikke noe hjelp i instruksjonsboka. Men til slutt fant jeg den informasjonen jeg trengte på leverandøren sin internet side. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.