Gå til innhold

Nokia 3510i


Anbefalte innlegg

Gjest Miss Saigon
Skrevet

Prøvde å bestille en polyfonisk ringetone. Når jeg så skal hente denne ned ved hjelp av WAP funksjonen får jeg beskjed om å sjekke IP adressen. Hvem sin IP adresse?? Hvordan gjør jeg det i tilfellet? Er det en feil som ligger på telefonen min eller hos de jeg bestilte tonen fra??

Det skal sies at jeg nettopp har hatt mobilen min inne på reprasjon. Før jeg hadde den på reprasjon fungerte denne tjenesten helt fint. Men nå får jeg bare denne dumme meldinga om å sjekke IP adressen...

Skrevet

Det er helt vanlig at en får en adresse ;-)

Tror det står noe om det inni den brukerhåndboka.. jeg lærte meg i allefall de greiene ved å lese et eller annet

KLEM

Gjest Miss Saigon
Skrevet

Takk for svar.

Jeg fant ikke noe hjelp i instruksjonsboka. Men til slutt fant jeg den informasjonen jeg trengte på leverandøren sin internet side.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...