Gå til innhold

Det er slutt! Det er virkelig slutt!!!

Anbefalte innlegg

Beste Big Brother noensinne? Åssen i hælsike ska jæ veta det, som bare har sett denne? Om den beste vant? Who cares, når noen er villig til å la seg isolere i 60 døgn med brev og besøksforbud og samtidig ha halve Norge opp i endetarmen når dem ska drite, da er de alle verdige vinnere. Millionen er bare en formalitet.

Men jeg skulle gjerne hatt den "formaliteten" på konto'n jeg, gubbevarmævælagitt. Men å isolere meg bak en borg med 40 fots containerere, tre i høyden, omgitt av 1 million peeping Toms - i 60 døgn? No way.

I det hele tatt en forutsigbar greie dette her. Vi satt jo med rekkefølgen lenge før Tryggen fikk revna konvolutten. Rune Foldetryne, Stina Blimp, Bonden og Luggum Grøftekant - et antiklimaks. Men skulle jeg si noe til Kim William; don't quit your dayjob! For synge kan du fan ikke.

Om dem aldri sender BB igjen, så er det også for tidlig. Nå er'e sommer'n, kast loss! So long, DOL!

Ship o'hoi...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105291-det-er-slutt-det-er-virkelig-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...