fresja Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Tenk at de leder sine kamoer. Får nyte det så lenge en kan..... 0 Siter
fresja Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Skrevet 16. mai 2003 Alle så nok at det skulle stå kamper. 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Alle så nok at det skulle stå kamper. Songdal har taket på RBK. Hadde vært rått om de hadde tatt dem i dag altså. Trønderne trenger å bli jekket ned et par hakk! Er imponert over Sogndal! (Så vinner jeg 160 kr hvis de vinner i dag da... store penger det, hehe..) Hvilke lag holder du med i 1. divisjon da? 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Songdal har taket på RBK. Hadde vært rått om de hadde tatt dem i dag altså. Trønderne trenger å bli jekket ned et par hakk! Er imponert over Sogndal! (Så vinner jeg 160 kr hvis de vinner i dag da... store penger det, hehe..) Hvilke lag holder du med i 1. divisjon da? ... å skrive "bank i bordet"... . 0 Siter
Bassisten Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Songdal har taket på RBK. Hadde vært rått om de hadde tatt dem i dag altså. Trønderne trenger å bli jekket ned et par hakk! Er imponert over Sogndal! (Så vinner jeg 160 kr hvis de vinner i dag da... store penger det, hehe..) Hvilke lag holder du med i 1. divisjon da? synd RBK scora då... :-) 0 Siter
snooker Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 ... å skrive "bank i bordet"... . Ja, og nå ser det hvordan det går når du glemmer sånt!! 3-1!!! 0 Siter
fresja Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Skrevet 16. mai 2003 Songdal har taket på RBK. Hadde vært rått om de hadde tatt dem i dag altså. Trønderne trenger å bli jekket ned et par hakk! Er imponert over Sogndal! (Så vinner jeg 160 kr hvis de vinner i dag da... store penger det, hehe..) Hvilke lag holder du med i 1. divisjon da? Ble ikke så mye penger på meg heller. Jeg har en trippel med Brann, Bryne og Haugesund. 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Ble ikke så mye penger på meg heller. Jeg har en trippel med Brann, Bryne og Haugesund. Haugesund!!!??? Arghhhh... Heia MK! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.