Gå til innhold

Typen ga meg to sigaretter,,

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Og han skal jobbe til tre i natt...

Jeg skal være hjemme og er blakk. Nå spurte jeg ikke i klart tekst om penger, men jeg hintet kraftig..

Selvfølgelig kan jeg sikkert skaffe meg et par hundringser, men altså..Hmpf..

Og jeg VET han har penger, om ikke så mange.

Dette er da ikke en måte å behandle kvinnen i sitt liv på??

Synes han var smålig..grrr..

Jeg gir ham sigaretter og penger uoppfordret, om jeg vet det står dårlig til..

Måtte bare lufte litt frustrasjoner her..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105295-typen-ga-meg-to-sigaretter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Helt greit:) Min mann vil på pub i kveld, jeg må være hjemme med de små... Og ordne klær til i morgen + rydde. Han tar seg en drink nå... (Og jeg som håpet vi to kunne kose oss sammen i kveld... men, men. Han kommer seg sjelden ut, så. Det er jo greit.)

laguna1365380434

Hvis du likevel skal være hjemme så trenger du vel ikke penger? Forutsatt at du har mat og øl, selvsagt.

Jeg syntes for øvrig han var noe lite raus i forhold til røyken. 2 røyk gir man til uteliggere på Karl Johan, ikke til sin kjære.

Nemlig.. To røyk er en fornærmelse..

Han kunne gitt meg en hundrelapp, så kunne jeg kjøpt sig og litt godt..

Jeg tror jeg stikker opp til kompis og drikker vin i stedet, medbringende den halve sigaretten jeg har igjen..

Så skal jeg overtrekke kort på veien.

Jeg gidder ikke "å stelle hjemme" natt til 17 om det er så at jeg er verdt to sig..Niks..:o)

Annonse

Nemlig.. To røyk er en fornærmelse..

Han kunne gitt meg en hundrelapp, så kunne jeg kjøpt sig og litt godt..

Jeg tror jeg stikker opp til kompis og drikker vin i stedet, medbringende den halve sigaretten jeg har igjen..

Så skal jeg overtrekke kort på veien.

Jeg gidder ikke "å stelle hjemme" natt til 17 om det er så at jeg er verdt to sig..Niks..:o)

Enig der. Han kunne slengt en hundrings til deg sånn at du kunne kjøpt deg røyk, eventuelt gitt deg sin pakke som det sikkert var mer enn 2 sigg igjen i, og kjøpt seg ny selv.

2 røyk er mer fornærmende enn ikke å gi noe som helst. Hadde han ikke gitt noe kunne du tross alt avskrevet det som glemmsel. Det kan du ikke nå.

Du er verd 2 sigg, laguna. Innse det først som sist! :)

laguna1365380434

Jeg er hjemme jeg da hvis du ikke får overtrukket kontoen og du kjenner jo posen min :o)

Takk&bukk! Men kompis ringte og ba meg på litt vin, så jeg tasser opp på Torshov en tur i dag tenker jeg..

Men det var sinnsykt hyggelig av deg å spørre..

Vi får møtes en annen gang, så har jeg til og med egen røyk..

Finne noen halvlitere eller noe slikt..:o)

Takk&bukk! Men kompis ringte og ba meg på litt vin, så jeg tasser opp på Torshov en tur i dag tenker jeg..

Men det var sinnsykt hyggelig av deg å spørre..

Vi får møtes en annen gang, så har jeg til og med egen røyk..

Finne noen halvlitere eller noe slikt..:o)

Det kan vi gjøre. Kan vi gjøre det før jeg skal legges inn på torsdag, blir tørst bare med tanken på den pilsen :o)

Annonse

laguna1365380434

Han må blø!!!!

Du kan for eksempel vekke ham klokka sju i morra. Hjelpemidler som trompet eller munnspill er uvurderlige i så måte.

Med mindre du overtrekker kortet såpass at du kan kjøpe den jævligste 17.maifløyta du kommer over.

;-)

*lol*

Får prøve å se om overtrekket kan gjøres fett nok til å dekke 17mai tortur ting..

Hvis ikke så har naboen trekkspill.. Kanskje jeg kan låne det..:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...