Gå til innhold

FU: Men hvem er mest uærlig her på DOL da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt...

Kommer egentlig litt ann på spørsmålet.

Hvem av de på dol kan man stole 100 % på generelt. Her ligger jeg godt ann.

Hvem av de på dol kan man stole 100 % på i forhold til skriblerier her på dol. Her ryker jeg bittelitt, men det går klart fram når jeg lyver. I hvert fall går det klart fram for normalt oppegående mennesker.

Annonse

Gjest ikke signatur

Kommer egentlig litt ann på spørsmålet.

Hvem av de på dol kan man stole 100 % på generelt. Her ligger jeg godt ann.

Hvem av de på dol kan man stole 100 % på i forhold til skriblerier her på dol. Her ryker jeg bittelitt, men det går klart fram når jeg lyver. I hvert fall går det klart fram for normalt oppegående mennesker.

(SDD)Du gir gode råd, du! Og er veldig tøysete av og til.. svarer helt på viddene; men da ser vi det jo! Så jeg stoler altså på råd fra deg, så bare vær ærlig!

Stoler ikke på noen på nettet jeg da. Jo, Lillemus. Hun tror jeg på.

Men i virkelige livet, der stoler jeg på mange.

Takker så mye. :o) Jo, jeg gidder virkelig ikke å sitte her og lire ut av meg løgn og fanteri - jeg er så nært 100% ærlig som man kan komme.

Gjest selje

(SDD)Du gir gode råd, du! Og er veldig tøysete av og til.. svarer helt på viddene; men da ser vi det jo! Så jeg stoler altså på råd fra deg, så bare vær ærlig!

Hva i all verden betyr "stole på" ? Det minner meg o m mora mi da jeg var tenåring. "Vi stoler på deg, vet du!!!"

Er det ikke lov å ljuge på DOL lenger, heller, nå? Sårer man eller skremmer man noen her? Er de så sårbare/lettskremte?

Pappa Bjørn

Jeg tør påberope meg det å være en av DOLs ærlige sjeler. Dersom jeg ikke hadde vært det hadde jeg plusset noen cm på snabben og tatt bort noen cm rundt midjen. Her sitter jeg som en korpulent, dårlig utstyrt, kakebakende, fotmasserende, bleieskiftende tøffel som til enhver tid bruker forkle i stedet for fotballstøvler. Jo, det hadde kanskje vært lurt av meg å begynne å lyve litt?

Annonse

Jeg tør påberope meg det å være en av DOLs ærlige sjeler. Dersom jeg ikke hadde vært det hadde jeg plusset noen cm på snabben og tatt bort noen cm rundt midjen. Her sitter jeg som en korpulent, dårlig utstyrt, kakebakende, fotmasserende, bleieskiftende tøffel som til enhver tid bruker forkle i stedet for fotballstøvler. Jo, det hadde kanskje vært lurt av meg å begynne å lyve litt?

Synes du høres skikkelig kos ut jeg! :o) *Klem*

Gjest unødvendig

Hva i all verden betyr "stole på" ? Det minner meg o m mora mi da jeg var tenåring. "Vi stoler på deg, vet du!!!"

Er det ikke lov å ljuge på DOL lenger, heller, nå? Sårer man eller skremmer man noen her? Er de så sårbare/lettskremte?

Det var da og noe å klage på..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...