Gå til innhold

Jag russen ut av ungdomsskoleområdene

Anbefalte innlegg

Gjest nok er nok

Hvorfor i huleste slipper grunnskolene russen til i undervisningstimene,alene med elevene?Jeg synes det har gått for langt når slemme russ får "undervise ungdomsskoleelevene i et viss fag, samlivsundervisning.De tvinger elevene til og brette ut sitt privatliv,og spør om intime spørsmål.Svarer de ikke så slepes de til kateteret og plages til de svarer.Svarer de ikke da,trues de med hevn på fritiden.Dette er da helt sykt,hvorfor lar skolene slikt skje?Hva synes andre om dette?

Fortsetter under...

Gjest nok er nok

Er det mulig at det i det hele tatt er tilfelle???

Ja,det skjer hvert år her på skolen til tanteungen min, og på flere andre skoler også har jeg hørt.Det er visstnok et russekrav(....),og lærerne går på lærerværelset og overlater klasserommet og klassen til russen alene hele timen.Skolen kan da umulig vite hva elevene egentlig blir utsatt for(?)

Gjest Aandily

Ja,det skjer hvert år her på skolen til tanteungen min, og på flere andre skoler også har jeg hørt.Det er visstnok et russekrav(....),og lærerne går på lærerværelset og overlater klasserommet og klassen til russen alene hele timen.Skolen kan da umulig vite hva elevene egentlig blir utsatt for(?)

Det er jo helt uakseptabelt! Her må foreldrene gå inn!! Jeg hadde aldri funnet meg i det med mitt barn iallefall!

Et evt oppslag i avisa bør hjelpe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...