Gjest nok er nok Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Hvorfor i huleste slipper grunnskolene russen til i undervisningstimene,alene med elevene?Jeg synes det har gått for langt når slemme russ får "undervise ungdomsskoleelevene i et viss fag, samlivsundervisning.De tvinger elevene til og brette ut sitt privatliv,og spør om intime spørsmål.Svarer de ikke så slepes de til kateteret og plages til de svarer.Svarer de ikke da,trues de med hevn på fritiden.Dette er da helt sykt,hvorfor lar skolene slikt skje?Hva synes andre om dette? 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er det mulig at det i det hele tatt er tilfelle??? 0 Siter
Gjest nok er nok Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er det mulig at det i det hele tatt er tilfelle??? Ja,det skjer hvert år her på skolen til tanteungen min, og på flere andre skoler også har jeg hørt.Det er visstnok et russekrav(....),og lærerne går på lærerværelset og overlater klasserommet og klassen til russen alene hele timen.Skolen kan da umulig vite hva elevene egentlig blir utsatt for(?) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Det hjelper sikkert mer om du ringer til ungdomsskolen det gjelder! Jeg har aldri hørt om det før. 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ja,det skjer hvert år her på skolen til tanteungen min, og på flere andre skoler også har jeg hørt.Det er visstnok et russekrav(....),og lærerne går på lærerværelset og overlater klasserommet og klassen til russen alene hele timen.Skolen kan da umulig vite hva elevene egentlig blir utsatt for(?) Det er jo helt uakseptabelt! Her må foreldrene gå inn!! Jeg hadde aldri funnet meg i det med mitt barn iallefall! Et evt oppslag i avisa bør hjelpe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.