Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at folk går i borgertog. Hva i all verden er det? Et 17.mai tog for voksne mennesker? Har aldri hørt om det jeg. Holder det ikke med barnetoget og russetoget?

tigertrollet
Skrevet

Det er diverse foreninger og idrettslag. I Tromsø var bl.a rideskolen med i Borgertoget med hester.

Skrevet

Vi skal gå i borgertoget her i morgen. Biblioteket hvor vi jobber har 100 års jubileum i år og derfor skal vi gå. :o) Artig det!

Skrevet

Vi skal gå i borgertoget her i morgen. Biblioteket hvor vi jobber har 100 års jubileum i år og derfor skal vi gå. :o) Artig det!

Da skal jeg følge godt med *myse etter Lillemus* :)

Skrevet

Da skal jeg følge godt med *myse etter Lillemus* :)

*Knegg* Du skjønner sikkert hvem jeg er når du ser oss. :o) Rop på meg da!

thuva1365380402
Skrevet

Her i byen er det også borgertog. Da samles alle lag og foreninger som kan krype og gå som feks. magedansere, bueskytere, sangkor, turnere, fotballspillere, korps.....Toget bruker over en time, og det er kjempemasse folk som ser på. Vi er ikke så stor by heller.

Gjest undertegnede
Skrevet

Undertegnede har heller aldri hørt om borgertog!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...