Gå til innhold

FU: Når du handler inn for helgen på fredag ettermiddag.....

Anbefalte innlegg

........hvor mye omtrent handler du for vanligvis da? Og hvor mange poser blir det ca?

For å svare på egne vegne:

Tre bæreposer bar jeg ut av butikken i dag før 17. mai-helgen, og det kom på 700,- kr. Noe som i grunnen er et normalt beløp for oss en fredag (innkjøp for fred.,lørd. og søndag).

Fortsetter under...

Tja... Mannen skulle bare en liten tur bort på butikken på onsdag kveld, tok med sykkelhengeren og la i vei, dette var dagen før nybilen kom i hus. Han hadde med seg en liten handleliste og kom tilbake og hadde brukt 1500,-!!!!! Jeg skjønte hvorfor da det ene bilpleieproduktet etter det andre ble tatt opp av posene... :o) Det er lenge siden vi har handlet stort, har blitt mye småkjøp i det siste og det er ikke økonomisk i alle fall.

Tja.. I dag kjøpte jeg et pålegg til ca 20 kr.

Handler ikke på samme måte som deg. På tirsdag kjøpte jeg syv brød. Forrige uke kjøpte jeg ca 20 middager på ti-kronersmarked.

Smart. Du er lur, du:-)!

Vi har et vanvittig matbudsjett, og vi bare må sette opp en god del regler snart.

Annonse

ilene1365380268

Av og til går det litt over styr...

Som i kveld da jeg skulle handle bunadsølje, og bare stakk innom OBS...Handlet leketøy til de stakkars ungene som har hatt spysjuka, videofilmer, såpebobler, jordbær og margeritter...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...