Gjest sukkk Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Holder på å dåne jeg, hver gang den gutten er på tv-skjermen!! *sukk!* 0 Siter
Soria Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Han ser ikke så verst ut nei, og han har en fantastisk stemme. Håper han vinner. 0 Siter
punkyB Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Han er vel litt mer kjekk , mens David er søt. Kurt ser ut som en liten rakkerunge. Alle var dritgode til å synge i kveld synes jeg da - og alle har sin egen stil. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Når går dette programmet? Jeg vil også dåne! 0 Siter
naiv Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ja, det synes jeg også, men jeg dåner ikke :-) Veldig sympatisk gutt. 0 Siter
Gjest sukkk Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Når går dette programmet? Jeg vil også dåne! Stakkars, du har gått glipp av noe stort!! Se på Idol! Kommer sikkert et resyme i kveld da avstemmingen blir avgjort. 0 Siter
Gjest KariT. Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ikke bare at han er skjønn, men da han sang (spesielt When Susannah Cries) reiste hårene på armene seg!! Snakk om krystallstemme! V-A-K-K-E-R-T!! Kurt synger bra, men ærlige spiker, han lyder likt på alt! Litt kjedelig, synes jeg. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Stakkars, du har gått glipp av noe stort!! Se på Idol! Kommer sikkert et resyme i kveld da avstemmingen blir avgjort. Jeg ser så lite på tv. Har sett noen episoder (2) av den svenske krimserien som går på mandager. 0 Siter
Soria Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ikke bare at han er skjønn, men da han sang (spesielt When Susannah Cries) reiste hårene på armene seg!! Snakk om krystallstemme! V-A-K-K-E-R-T!! Kurt synger bra, men ærlige spiker, han lyder likt på alt! Litt kjedelig, synes jeg. Jeg var lei stemmen til Kurt før han hadde sunget to sanger. Enig med deg. Gautes stemme var helt utrolig. 0 Siter
Jane Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jo'a, pen gutt. Mulig jeg hadde dånt hvis jeg hadde vært 15 år. 0 Siter
Gjest sukkk Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg ser så lite på tv. Har sett noen episoder (2) av den svenske krimserien som går på mandager. Hvis det er Talismanen du mener, er jeg enig at den er bra! :-) Men forøvrig ikke sammenlignbart... Hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.