Gå til innhold

Fotball og ereksjon

Anbefalte innlegg

Det er nå pause i hatkampen mellom søpla fra Lillestrøm og VIF. Ullevål er med andre ord fyllt til randen med ekle bønder og kjekke østkantgutter.

Og så, like før VIF går opp i ledelen 1-0, så gjør Kah en nydelig finte, og da merker jeg det. Jeg fikk ereksjon av finten!

Eller var det egentlig finten? Kanskje det var Kah? Tanken på det siste er selvsagt for dum da han knapt er tagbar, og jeg tar meg i å le av meg selv for i det hele tatt å ha latt meg villede til å tro noe slikt.

Dette er snart 35 miutter siden og ereksjonen er fortsatt inntakt.

Alternativ to er at jeg liker VIF mer enn jeg innrømmer. Jeg håper jo alltid at de vinner når de spiller, så jeg lurer på om det ligger noe i underbevistheten min og lurer. Et eller annen som har med VIF å gjøre. Noe positivt.

For en ereksjon kan jo ikke ta feil?

Alternativ tre er at det var kommentareren til Scheie etter målet, dog kom ereksjon før målet så den er egentlig syltynn. Men hvem andre enn Scheie kan utbryte i forvilelse over elendig forsvarsspill: - Og det sto ingen mann på bakerste stolpe. Hvorfor, HVORFOR er det ingen trenere i Norge som hører på MEG når jeg sier at det skal stå noen der? Hvorfor?

Han er søt den mannen.

Men ereksjonen kom som sagt før Scheie snakket rett fra levra.

Altså må det være et eller annet med VIF. Rekdal er det ikke. Såpass vet jeg.

Bør jeg altså vurdere å kjøpe VIF drakt, helle i meg øl og stikke på VIF-kamper og skrike "ØL OG VOLD" sammen med klanen jeg også?

En ereksjon kan ikke ta feil. Ikke min ereksjon.

Og den er fortsatt der. Hard som faen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105312-fotball-og-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du får begynne å vanke på Bohemen, vettu. ;o)

Der går egentlig grensen. Jeg er jo tross alt sterkt i mot VIF fra september til april.

Dessuten er jeg litt redd for å få dette karakteristiske utseende som de fleste VIF-fans har. De er jo like hele gjengen.

Men jeg liker dem jo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105312-fotball-og-ereksjon/#findComment-612339
Del på andre sider

Høres ut som trykkleif. "Får erkesjon av finte".

Det er noe med entusiasmen din, SierDuDet, når det gjelder fotball, det har jeg tenkt lenge. Hva var det andre? Bandy??

Er det en benevnelse for dette?

Gode forslag?

Hockey! Entusiasmen min i forhold til det er til og med langt verre enn i fotball.

Betegnelsen er psykopat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105312-fotball-og-ereksjon/#findComment-612346
Del på andre sider

Eg vil ikkje kommentere dine seksuelle kjensler i høve til konkrete fotballtekniske ting, men eg vil absolutt tilrå eit klansmedlemskap og oppmøte på Ullevål.

Diverre er eg no i den situasjonen at eg ikkje har vener som deler min fascinasjon for fotball og Vålerenga, så eg har ikkje vore på kamp sidan avslutninga av 2001-sesongen. Det er noko trist med å gå på fotballkamp aleina... Så no er det nesten så eg vurderer å vanke på Bohemen for å bli kjent med nokon eg kan gå saman med!

Det var forøvrig ein keisam kamp med eit keisamt resultat i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105312-fotball-og-ereksjon/#findComment-612438
Del på andre sider

Annonse

Eg vil ikkje kommentere dine seksuelle kjensler i høve til konkrete fotballtekniske ting, men eg vil absolutt tilrå eit klansmedlemskap og oppmøte på Ullevål.

Diverre er eg no i den situasjonen at eg ikkje har vener som deler min fascinasjon for fotball og Vålerenga, så eg har ikkje vore på kamp sidan avslutninga av 2001-sesongen. Det er noko trist med å gå på fotballkamp aleina... Så no er det nesten så eg vurderer å vanke på Bohemen for å bli kjent med nokon eg kan gå saman med!

Det var forøvrig ein keisam kamp med eit keisamt resultat i dag.

Du har rett. Fotball alene er ikke det helt store. Har det samme problemer her. Han jeg i ny og ne gikk på kamp med er død, og de andre som tidligere var fanatiske vif-fans har nå begynt å prioritere annerledes. Hockey er tingen nå, noe jeg jo forstår, og det blir for mye å følge vif på våren, sommern og høsten, og Frisk Asker (som jeg jo følger selv) på høsten og vinteren.

Men en og annen kamp skal jeg nok få sett i år også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105312-fotball-og-ereksjon/#findComment-612779
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...