Gjest Finkan Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 David ryker ut!Ifinalen vinner brummundølen. 0 Siter
Gjest SSeL Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ut ikveld: David. Vinner finalen: Gaute. 0 Siter
Gjest Saus over bordet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Heiet lenge på Kurt, men nå er jeg sannelig ikke sikker. Utviklingsmessig scorer både David og Gaute mer enn ham. Han er liksom "ferdig", overrasker ikke mer. Tror forresten (dessverre?) at David ryker ikveld. Egentlig burde de få hver sin platekontrakt. Flotte typer, med hver sin karakteristiske stemme, som nesten ikke kan sammenlignes med hverandre. Vinner hele greia? Vel, etter ikveld, sier jeg Gaute. 0 Siter
Gjest Liker Gaute! Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Det er i hvert fall Gaute som vinner. Håper du ofrer 4,50 på`n, da....STEM! 0 Siter
Bassisten Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Heiet lenge på Kurt, men nå er jeg sannelig ikke sikker. Utviklingsmessig scorer både David og Gaute mer enn ham. Han er liksom "ferdig", overrasker ikke mer. Tror forresten (dessverre?) at David ryker ikveld. Egentlig burde de få hver sin platekontrakt. Flotte typer, med hver sin karakteristiske stemme, som nesten ikke kan sammenlignes med hverandre. Vinner hele greia? Vel, etter ikveld, sier jeg Gaute. Dei får kvar sin platekontrakt. Ingen tvil om det. 0 Siter
Gjest her er jeg! Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Dei får kvar sin platekontrakt. Ingen tvil om det. Det fortjener de vel? Ja!! 0 Siter
Zirine Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Heiet lenge på Kurt, men nå er jeg sannelig ikke sikker. Utviklingsmessig scorer både David og Gaute mer enn ham. Han er liksom "ferdig", overrasker ikke mer. Tror forresten (dessverre?) at David ryker ikveld. Egentlig burde de få hver sin platekontrakt. Flotte typer, med hver sin karakteristiske stemme, som nesten ikke kan sammenlignes med hverandre. Vinner hele greia? Vel, etter ikveld, sier jeg Gaute. Enig med hvert ord du skriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.