Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt på min siden forrige 17.mai, og da var det bare såvidt jeg fikk hekta den sammen på de ytterste hektene. I år har jeg ikke prøvd den... Kanskje lurt å finne frem alternativt antrekk?

Skrevet

Har ikke prøvd den... Får jeg den ikke på i morra (mot alle odds!) så blir det julekjolen.

Skrevet

Jeg fikk faktisk litt panikk her om dagen, da jeg kom til å tenke på bunaden. På jobben er det nemlig ei som trodde jeg var gravid, så da må jeg jo ha est ut en god del. Men jeg klarte å krype inn i bunaden i år også. *letta*

Gjest Aandily
Skrevet

Måtte i tilfelle hatt stakk jeg da, med min flodhestlignende kropp!! (les: gravid uke 37)

Men bedre lykke neste år tenker jeg:0)

ilene1365380268
Skrevet

Har ikke giddet å prøve den, men mulig det blir panikk i morgen ja...Ser for meg at den har krympet igjen.

Skrevet

Nei, har ikke tenkt å prøve den heller. Jeg er gravid :-)

Får håpe den passer til neste år.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd min jeg heller. Drøyer med det til i morgen.

Skrevet

Har heller ikke vært iført stasen siden 17.mai ifjor.

Da var den faktisk "litt" romslig over bysten. Året før måtte jeg kapitulere og få den sydd ut, da var det tjue år siden konfirmasjonen.

Dermed så gambler jeg, og regner med at den passer.

Har ikke alternativt antrekk!

Nå sitter jeg og skal manne meg opp til skjortestryking.

Tradisjonen tro gjøres det rundt midnatt hvert år...

Gjest nickenick
Skrevet

Nei, må gå ned 1|5 kg før dt er noen vits!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...