Gå til innhold

foreldre..

Anbefalte innlegg

Gjest god helg

Datteren min gikk inn i huset til foreldrene mine; de var ute og huset ulåst (vi er naboer). Hun "glemte" å lukke døren da hun gikk igjen, så en av villkattene som lusker her løp inn. Så da broren min kom hjem måtte han jage ut katten, som knuste en dyr blomsterpotte (kostet nesten 1000 kr..) og ødela en fin orkide. Hvem får skylden? Jo jeg. Som lot datteren min gå inn dit og ikke passet på henne i to minutt. Joda. Så jeg fikk kjeft og moren min er sur... Så må de heller låse døren da, men datteren min har det med å gå inn der enten det er noen hjemme eller ei. Jeg ser jo at hun går dit, og er ingen hjemme henter jeg henne igjen.. (Hun blir 3 nå snart.) Måtte bare få det ut! Lei av å være skyldig i alt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105331-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...