Gå til innhold

Jeg skal sove bort 17 mai ! ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest siv-katrin

Så er det på tiden å provosere noen lett-provoserte norrmenn igjen! :-)

Jeg har nemlig tenkt att sove bort morgendagen. Endelig kan jeg sove leeeenge, det er jo lørdag igjen, og tilogmed kvelden har jeg ikke tenkt til å gå i noe som ligner på en bunad.

Men blir det helt feil, å holde seg inne og bare kose seg hjemme - på en 17 mai liksom? Er det "obligatorisk" å ut och se på togene og hyle i kor med alle andre hylende små-skrutt som vifter med flaggene?

Hm, mulig jeg er en smule usocial. Jaja...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105339-jeg-skal-sove-bort-17-mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hans Martin

Ja lykke til sier jeg da! Inn med øreproppene og ned med rullegardinen, for i morgen blir du nok vekket av alt fra raketter til korpsmusikk. HVOR fint er egentlig korpsmusikk? :-/

Og raketter? Det hører da ikke hjemme på en 17 mai? Bortsett fra her i Sunnmøre selvsagt... :-/

Ja lykke til sier jeg da! Inn med øreproppene og ned med rullegardinen, for i morgen blir du nok vekket av alt fra raketter til korpsmusikk. HVOR fint er egentlig korpsmusikk? :-/

Og raketter? Det hører da ikke hjemme på en 17 mai? Bortsett fra her i Sunnmøre selvsagt... :-/

Kva er galt med fyrverkeri på 17. mai? Bortsett frå at det er heilt lyst ute, og at fyrverkeri er noko brannfarleg herk som blir farlege våpen i hendene på drita fulle menn?

...Ja ok da... :-) Men det er veldig poppis på USA sin nasjonaldag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...