Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er på nrk nå. Jeg har sittet på scenekanten da han sang "Sailing" for mange år siden. Det var stort :o)

Skrevet

Eg leste først "sengekanten"... Det blei litt feil. :-)

Skrevet

Eg leste først "sengekanten"... Det blei litt feil. :-)

Nei, der har jeg ikke vært. Men det hadde kanskje vært en opplevelse det også *LOL*

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Da er du nesten like tilårskommen som meg:-)

Skrevet

Da er du nesten like tilårskommen som meg:-)

Det burde du ha forstått. Men bare nesten altså :o)

Skrevet

Jeg har sittet på fanget til Bjørn Eidsvåg og drukket brus :-) Jeg var 3 år og på min første konsert.

Skrevet

Nei, der har jeg ikke vært. Men det hadde kanskje vært en opplevelse det også *LOL*

Å vera stranda på ei øde øy saman med Rune Rudberg og Moskva-Marit ville også vore ei oppleving... Mange ting er ei oppleving! ;-)

Skrevet

...og Lage Fossheim holdt meg i hånda da han sang "Cherio" med Monroes på Tønsbergmessa i 1986... Stilig?

Skrevet

...og Lage Fossheim holdt meg i hånda da han sang "Cherio" med Monroes på Tønsbergmessa i 1986... Stilig?

Du kunne gjort det enda betre og haldt meg i handa då eg spelte på Tønsbergmessa i 2001... ;-)

Skrevet

Du kunne gjort det enda betre og haldt meg i handa då eg spelte på Tønsbergmessa i 2001... ;-)

Hehe... Det er på Tønsbergmessa det skjer. Har flørta med både Jørn Hoel og trommisen i Dance With A Stranger... Det var tider det...!

Hva spiller du? Bass? :)

Skrevet

Hehe... Det er på Tønsbergmessa det skjer. Har flørta med både Jørn Hoel og trommisen i Dance With A Stranger... Det var tider det...!

Hva spiller du? Bass? :)

Wow! Rett på første!? Korleis gjekk det til? ;-)

Skrevet

Wow! Rett på første!? Korleis gjekk det til? ;-)

Jeg er ganske smart :)

Skrevet

Jeg har sittet på fanget til Bjørn Eidsvåg og drukket brus :-) Jeg var 3 år og på min første konsert.

Men han er ikke sexy da. Jeg synes Rod Stewart er sexy

Skrevet

Nei, det er vel ingen som kan påstå at Eidsvåg er særlig sexy. Men det er ikke vorta til Stewart heller ;-)

Skrevet

Nææ, for liten og tynn.. ;-)

Skrevet

Nei, det er vel ingen som kan påstå at Eidsvåg er særlig sexy. Men det er ikke vorta til Stewart heller ;-)

Men jeg husker ham best som ung og sexy. Jeg liker heller ikke lange tynne typer men jeg liker stemmen hans. og noen av sangene er så bra, særlig Maggie May

Gjest tullsjura
Skrevet

Næ, han er bare kjent :-(

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det burde du ha forstått. Men bare nesten altså :o)

Bare nesten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...