darma Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 jooo, neste hverdag ja, nesten så man "kjenner" folk.. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 alt for ofte.. har søkt om å få komme på avvennning nå.. 0 Siter
Solsikke Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Av forskjellige grunner, svært sjeldent. Men jeg var en av de faste som var innom her flere ganger om dagen. 0 Siter
Solsikke Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 alt for ofte.. har søkt om å få komme på avvennning nå.. I den tiden da forumet var lite og chatten var åpen var Christian Anker inne på chatten. Hans anbefaling til min avhengighet av DOL var en stor overdose med DOL. Det funket vel til slutt 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 I den tiden da forumet var lite og chatten var åpen var Christian Anker inne på chatten. Hans anbefaling til min avhengighet av DOL var en stor overdose med DOL. Det funket vel til slutt Hehe, ja det renner vel over tilslutt..:-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Hehe, ja det renner vel over tilslutt..:-) Det kan du vel trygt si at det gjorde 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Det kan du vel trygt si at det gjorde Ja, jeg har ikke sett ditt nick her på måneder. Da jeg startet her var du her en del. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Altfor ofte. Men hva skal en stakkar gjøre når det er så kjedelig på tv og minstemann sover 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 alt for ofte.. har søkt om å få komme på avvennning nå.. Skal vi dra sammen på avvenning? Må sikkert dra på Blå Kors ) 0 Siter
Gjest Suba Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Av forskjellige grunner, svært sjeldent. Men jeg var en av de faste som var innom her flere ganger om dagen. Inntil du fikk telefonregninga S.sikke? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Skal vi dra sammen på avvenning? Må sikkert dra på Blå Kors ) Hoff..ja sykdommen begynner å bli av alvorlig karakter nå. Iflg DOLegen er du også hardt angrepet. Anbefalt behandling er nettavholdenhet i min 2 uker, økt sosialisering i RL, lesing av aviser og bytte ut dataskjermen med tv-skjermen minst to timer hver kveld.. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Hoff..ja sykdommen begynner å bli av alvorlig karakter nå. Iflg DOLegen er du også hardt angrepet. Anbefalt behandling er nettavholdenhet i min 2 uker, økt sosialisering i RL, lesing av aviser og bytte ut dataskjermen med tv-skjermen minst to timer hver kveld.. :-) Men nå skal jeg jo innlegges på sykehus og der får jeg ikke dole om dagen og alle mennene der tror at de har enerett på datamaskinen der. Så jeg blir vel nesten tvangsavvent. Men om natta sover alle men ikke jeg så da kan jeg lese alle innlegg og kanske det er noen våkne sjeler også. 0 Siter
Solsikke Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Inntil du fikk telefonregninga S.sikke? Nei, står tilkoblet nettet 24 timer i døgnet. Har adsl. 0 Siter
Solsikke Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Ja, jeg har ikke sett ditt nick her på måneder. Da jeg startet her var du her en del. :-) Ja, stemmer nok det. Men nå har jeg jo faktisk skrevet noen innlegg de siste dagene da 0 Siter
Gjest Panserbestemora Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Ja, stemmer nok det. Men nå har jeg jo faktisk skrevet noen innlegg de siste dagene da Pass deg så du ikke blir hekta igjen nå da! Kanskje det er med DOL'ere som med alkoholikere vet du. At det minste lille innlegg gjør at avhengigheten kommer tilbake. Hehe. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Tja... Sånn ca hver eneste dag. 4-5 timer om dagen i perioder... Er sånn det blir med adsl og fritidsproblemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.