Gå til innhold

Hvor ofte er du innom her (DOL)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

tigertrollet

Skal vi dra sammen på avvenning? Må sikkert dra på Blå Kors :o)

Hoff..ja sykdommen begynner å bli av alvorlig karakter nå.

Iflg DOLegen er du også hardt angrepet. Anbefalt behandling er nettavholdenhet i min 2 uker, økt sosialisering i RL, lesing av aviser og bytte ut dataskjermen med tv-skjermen minst to timer hver kveld..

:-)

Annonse

Hoff..ja sykdommen begynner å bli av alvorlig karakter nå.

Iflg DOLegen er du også hardt angrepet. Anbefalt behandling er nettavholdenhet i min 2 uker, økt sosialisering i RL, lesing av aviser og bytte ut dataskjermen med tv-skjermen minst to timer hver kveld..

:-)

Men nå skal jeg jo innlegges på sykehus og der får jeg ikke dole om dagen og alle mennene der tror at de har enerett på datamaskinen der. Så jeg blir vel nesten tvangsavvent. Men om natta sover alle men ikke jeg så da kan jeg lese alle innlegg og kanske det er noen våkne sjeler også.

Gjest Panserbestemora

Ja, stemmer nok det. Men nå har jeg jo faktisk skrevet noen innlegg de siste dagene da ;)

Pass deg så du ikke blir hekta igjen nå da!

Kanskje det er med DOL'ere som med alkoholikere vet du. At det minste lille innlegg gjør at avhengigheten kommer tilbake. Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...