darma Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Leste tidliger at flere skal på Kuba hvis fint vær.. Hvor mange skal egentlig (jeg og min lille familie på tre skal) 0 Siter
Bassisten Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Som nemnt. Det er veldig sannsynleg at eg og min kjære vil vera der - kor lenge kjem an på temperatur og ver. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Datteren min på 17 og kjæresten skal i hvert fall. Kanskje de tar med minstemann og kanskje jeg blir med. Tør dere komme fram hvis jeg skriker Dol ) 0 Siter
Bassisten Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Hva er kuba?og hva skjer der? http://www.sos-rasisme.no/17mfa/index.php 0 Siter
darma Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Skrevet 16. mai 2003 Datteren min på 17 og kjæresten skal i hvert fall. Kanskje de tar med minstemann og kanskje jeg blir med. Tør dere komme fram hvis jeg skriker Dol ) hvis du ser en på ca 160cm se forskrekket ut - det er meg!! Den vel omtalte samboer vet ikke noe om mitt DOL forhold!!(gidder du å si han må rydde i så fall?) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 hvis du ser en på ca 160cm se forskrekket ut - det er meg!! Den vel omtalte samboer vet ikke noe om mitt DOL forhold!!(gidder du å si han må rydde i så fall?) Har han klart å unngå dol, det har ikke engang ungene mine ). Rydde i hva? 0 Siter
darma Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Skrevet 16. mai 2003 Har han klart å unngå dol, det har ikke engang ungene mine ). Rydde i hva? truser, håndkle, lang fortelling på "samliv"..her om dagen. det KAN være at han vet jeg er her, men.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 truser, håndkle, lang fortelling på "samliv"..her om dagen. det KAN være at han vet jeg er her, men.. Ja, da vet jeg hva du mener ;o). Skal jeg ta ham litt mener du? Jeg er veldig flink til å kjefte på menn, damer legger jeg meg aldri ut med. 0 Siter
Gjest Suba Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 http://www.sos-rasisme.no/17mfa/index.php Må jeg melde meg inn i SOS rasisme for og troppe opp på dette arrangemanget? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Må jeg melde meg inn i SOS rasisme for og troppe opp på dette arrangemanget? Nei, det må du ikke. Jeg tror ikke SOS rasisme har så mange medlemmer selv om datteren min er medlem så kjenner jeg ingen andre herfra som er. Jeg lurer på om jeg er støttemedlem men er ikke sikker. 0 Siter
Gjest Suba Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Må jeg melde meg inn i SOS rasisme for og troppe opp på dette arrangemanget? Spør forde jeg er jo ikke akkurat glad i ALLE utlendinger da.Kan jeg komme om jeg er litt glad i kinesere og fillipinere, men ikke i pakkiser og negere?Eh... 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Nei, det må du ikke. Jeg tror ikke SOS rasisme har så mange medlemmer selv om datteren min er medlem så kjenner jeg ingen andre herfra som er. Jeg lurer på om jeg er støttemedlem men er ikke sikker. Eg er medlem. Men ein må sjølvsagt ikkje vera medlem for å delta på arrangementet. Tusenvis av Osloborgarar har vanka på Kuba på 17. mai dei siste åra, og det har blitt min beste 17-mai-tradisjon. 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Spør forde jeg er jo ikke akkurat glad i ALLE utlendinger da.Kan jeg komme om jeg er litt glad i kinesere og fillipinere, men ikke i pakkiser og negere?Eh... Ja, kom gjerne. Kanskje du kjem i prat med nokon som kan opplyse deg litt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Eg er medlem. Men ein må sjølvsagt ikkje vera medlem for å delta på arrangementet. Tusenvis av Osloborgarar har vanka på Kuba på 17. mai dei siste åra, og det har blitt min beste 17-mai-tradisjon. Går du på møter her på Løkka? 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Går du på møter her på Løkka? Nei, er støttemedlem. Dagane mine strekk ikkje til. - Mange ting ein skulle gjort... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Nei, er støttemedlem. Dagane mine strekk ikkje til. - Mange ting ein skulle gjort... Jeg har aldri vært der men datteren min er veldig aktiv i perioder. 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jeg har aldri vært der men datteren min er veldig aktiv i perioder. Bra! Ein har godt av å engasjere seg. Eg var engasjert i ulike ungdomsorganisasjonar fram til eg var 24 sånn ca. Sidan har jobb og band og sosialt liv tatt livet av aktivt engasjement! :-) 0 Siter
Gjest Suba Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Nei, det må du ikke. Jeg tror ikke SOS rasisme har så mange medlemmer selv om datteren min er medlem så kjenner jeg ingen andre herfra som er. Jeg lurer på om jeg er støttemedlem men er ikke sikker. Godt og høre! 0 Siter
Gjest Dsvrre OO Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Nei, er støttemedlem. Dagane mine strekk ikkje til. - Mange ting ein skulle gjort... Jeg synes mange av utlendingene står for for mye av hovedstadens kriminalitet til at jeg kan ha samvittighet til og støtte denne organisasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.