Pappa Bjørn Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 I denne ukens serie av meningsløse FU`er teste vi brekkmiddel. Hva er det kvalmeste du kan komme bort i? Jeg holder en knapp på softis med majones. Jeg tror at grønne buser og engelskmenn må dele andreplassen. 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Ein god gamal XL-klassikar er sjølvsagt knekkebrød dynka i tran med eit lag av suketter på. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Skrevet 17. mai 2003 Ein god gamal XL-klassikar er sjølvsagt knekkebrød dynka i tran med eit lag av suketter på. De kjørte jo fiskepudding med marsipanlokk også. Den synes jeg det var klasse over. 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 De kjørte jo fiskepudding med marsipanlokk også. Den synes jeg det var klasse over. Bløtkake dynka i soyasaus med sukat på toppen? 0 Siter
Alpt Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jeg tror jeg holder en knapp på det Herodes Falsk tømte i seg på TV.. En halvliter ØL som han klemte en tube majones oppi.... 0 Siter
Tonette Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 De kjørte jo fiskepudding med marsipanlokk også. Den synes jeg det var klasse over. hehe... Det var i et bryllupp noen hadde pyntet en fiskepudding med krem og kiwi. De som sto bak denne spøken, fulgte selvsagt spent med. Plutselig legger de merke til at det er en som forsyner seg to ganger. De går bort og snakker med han, og han sier: -endelig er det noen som har tenkt på oss med sukkersyke! 0 Siter
Tonette Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jeg spiste softis med reker en gang. Det var ikke så ille. Ellers får jeg brekninger bare med tanken på å spise levende(eller død for den slags del) østers. 0 Siter
Gjest no lies told Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Feite mennesker som kler seg som om de er sylfider. Så fettet tyter ut overalt og de ser ut som om de veier tjue kilo mer enn de gjør. En kan ikke kle seg som Britney hvis en har kropp som Moskva-Marit! 0 Siter
Gjest Vannmelona Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Små, feite mannfolk med ølvom og slesk har-du-lyst-på-meg-flir. Blææææææh!!!! 0 Siter
Gjest Skitt au! Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Folk som spiser (eter) stygt. Særlig hvis det er mye lyd inni bildet. Og hvis de tar veldig mye i munnen så de får en kjempekul på kinnet. Æsj. Og hvis de snakker med mat i munnen så du ser den halvtygde sørpå der inne. Og så mat mellom tenna etterpå. Eller saus og slikt i munnvikene. Æsj!! Hva er det med meg og matinntak da? 0 Siter
Gjest Uka Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 hehe... Det var i et bryllupp noen hadde pyntet en fiskepudding med krem og kiwi. De som sto bak denne spøken, fulgte selvsagt spent med. Plutselig legger de merke til at det er en som forsyner seg to ganger. De går bort og snakker med han, og han sier: -endelig er det noen som har tenkt på oss med sukkersyke! Lo de da eller? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Engelskmenn!? Gireia'! Engelskmenn du lissom! *Halvt engelske flyfly dytter nanna i en søledam* :oP 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Tja.. Han Tor fyren i Big Brother kanskje..? Fettkuler er dessuten ekkelt. Og snørr. Kroppshår, spesielt på ryggen og særlig om det er rødblondt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.