Gå til innhold

FU: Hva er det kvalmeste du vet om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ooooooooops

Ekle, krokete tær. Særlig hvis de har stygge, tykke, gule, soppbefengte negler.

Slike kuler som enkelte damer har på siden av føttene etter å ha gått med for trange sko hele tiden.

Damer med pene åpne sko som har en hvit rand av hard hud som synes på hælen.

Folk som hra øra full av ørevoks. Ikke at jeg kikker etter det, men noen ganger sitter du ved siden av noen og får et glimt helt ufrivillig.

Spylukt er kvalmt.

Dritt som henger igjen i dopotta etter han som var der før deg.

Urinflekker på doringen, som ikke er dine.

Gjest Aina E

Flere ting, faktisk:

- Hunder som ruller seg i kadavre, sleiker penis og kommer for å få kos etterpå...

- Kokt tunge kan jeg ikke fatte at noen greier å spise. (Har dere sett en tunge bli kokt noen gang? Grøss!)

- Det samme med torskeøyne, som min bestemor gladelig slurper i seg...

Annonse

Gjest ikke alltid lurt

hehe...

Det var i et bryllupp noen hadde pyntet en fiskepudding med krem og kiwi.

De som sto bak denne spøken, fulgte selvsagt spent med.

Plutselig legger de merke til at det er en som forsyner seg to ganger. De går bort og snakker med han, og han sier: -endelig er det noen som har tenkt på oss med sukkersyke!

I et bryllup jeg var i,var det også noen som hadde pyntet en fiskepudding som kake / dessert. Han som spiste litt av den måtte rett på sykehus, han var ekstremt allergisk for fisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...