nanna Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Engelskmenn du lissom! *Halvt engelske flyfly dytter nanna i en søledam* :oP Jammen - jeg protesterte jo på det Pappa Bjørn sa! Jeg liker da engelskmenn! *sparker søle i trynet på mariaflyfly* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Engelskmenn du lissom! *Halvt engelske flyfly dytter nanna i en søledam* :oP Okei dah! Av og til skjønner jeg atte det lønner seg å lese hovedinnlegget før man svarer på andres svar på meningsløse FUer. *lugger nanna* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jammen - jeg protesterte jo på det Pappa Bjørn sa! Jeg liker da engelskmenn! *sparker søle i trynet på mariaflyfly* Innlegget over havna feil, og skulle selvsagt være til deg.. Nemlig. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Tja.. Han Tor fyren i Big Brother kanskje..? Fettkuler er dessuten ekkelt. Og snørr. Kroppshår, spesielt på ryggen og særlig om det er rødblondt.. Glemte: Drammens campari: hjembrent med neseblod.. 0 Siter
nanna Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Okei dah! Av og til skjønner jeg atte det lønner seg å lese hovedinnlegget før man svarer på andres svar på meningsløse FUer. *lugger nanna* Hehe! *geiper* 0 Siter
Reg@l Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Østers smaker faen, for ikke å snakke om konsistensen *grøsser* 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Det tror jeg må være minnet om tenårenes smaking på sats. _Sats_. Herregud i himmelen og på jord noe så inni heiteste jævlig. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 for meg personlig må det være tunfisk... det er helt jævlig, og jeg kan ikke fatte og begripe at noen kan spise det... 0 Siter
Gjest ooooooooops Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Ekle, krokete tær. Særlig hvis de har stygge, tykke, gule, soppbefengte negler. Slike kuler som enkelte damer har på siden av føttene etter å ha gått med for trange sko hele tiden. Damer med pene åpne sko som har en hvit rand av hard hud som synes på hælen. Folk som hra øra full av ørevoks. Ikke at jeg kikker etter det, men noen ganger sitter du ved siden av noen og får et glimt helt ufrivillig. Spylukt er kvalmt. Dritt som henger igjen i dopotta etter han som var der før deg. Urinflekker på doringen, som ikke er dine. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Flere ting, faktisk: - Hunder som ruller seg i kadavre, sleiker penis og kommer for å få kos etterpå... - Kokt tunge kan jeg ikke fatte at noen greier å spise. (Har dere sett en tunge bli kokt noen gang? Grøss!) - Det samme med torskeøyne, som min bestemor gladelig slurper i seg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Snørr er det ekleste jeg vet. Jeg takler å tørke snørr på mine egne unger, men dersom jeg ser andre unger med snørr i halve trynet blir jeg skikkelig kvalm... 0 Siter
Gjest ikke alltid lurt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 hehe... Det var i et bryllupp noen hadde pyntet en fiskepudding med krem og kiwi. De som sto bak denne spøken, fulgte selvsagt spent med. Plutselig legger de merke til at det er en som forsyner seg to ganger. De går bort og snakker med han, og han sier: -endelig er det noen som har tenkt på oss med sukkersyke! I et bryllup jeg var i,var det også noen som hadde pyntet en fiskepudding som kake / dessert. Han som spiste litt av den måtte rett på sykehus, han var ekstremt allergisk for fisk. 0 Siter
Anki Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 "Mannen" min. Mannen din? hehe - såpass? Hatt en krangel elns? Lykke til anyway:) 0 Siter
monsina Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 I matveien: Makrell - i alle varianter. Men: Lange tånegler er nok det kvalmeste jeg vet. Jeg begriper ikke hva folk skal spare til lange tånegler etter :-( *spy* 0 Siter
Gjest signaturen min Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Leste om en kunstner som brukte ansiktet sitt til kunsten.. endret det ved hjelp av plastisk kirurgi. Hun endret det ofte. Blir kvalm.. det er så ekkelt. Og det jeg så i VG om å dele tungen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.