Gjest Plutselig blyg Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Hei, Er ei jente på 28 som nå har sett en fyr jeg har SÅ lyst til å bli kjent med. Han er utrolig skjønn og han smiler til meg hver gang han ser meg. Vi er litt på de samme stedene av og til, og har nok lagt merke til hverandre. (nei, jeg er ikke innbilsk, men han smiiiler jo til meg!) Forøvrig er han kammerat til kjæresten til min beste venninne. Jeg er nokså blyg i fht hvordan bli kjent med denne karen, selvom jeg vanligvis ikke er det. Har hatt en haug av dater opp igjennom, men nå svikter motet. Har du hatt det spnn at du bare blir helt betatt av noen ved første øyekast forresten? Takknemlig for råd. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Huff og huff, denne karen må du holde deg unna:-) 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Slik har jeg hatt det ja! Og da er det MYE vanskeligere å ta kontakt enn hvis en ikke er fullt s å interessert. Er det gjensidig sterk interesse, blir det ekstra trøblete, får da må en regne med at den andre parten har akkurat like store problemer som deg. Så du kan ikke stole på at han tar initiativet heller! Nytter ikke komme med gode råd! En må bare manne seg opp til å ta kontakt. Du vet jo hva du kan gjøre, bare du tør... Ellers så kan det bare skli over, og så gård ere begge glipp av et kanskje ypperlig forhold. That's life! De modigste av oss har mest moro.... 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Ved neste smil, hold øyekontakten, gå rolig bort til ham og si 'hei'. Så går det av seg selv skal du se 0 Siter
Gjest tørr ikke jeg heller:( Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Er det jeg som har skrevet denne tro...Ergo opplevd det samme ja...trenger tips jeg åsså!!! 0 Siter
naiv Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 "Har du hatt det sånn at du bare blir helt betatt av noen ved første øyekast forresten?" Ja, gjett om. Bergtatt - nesten besatt. (lang historie) Du går bare bort til ham og begynner å prate. Stram deg selv opp på forhånd. Lykke til! 0 Siter
Gjest Plutselig blyg Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Huff og huff, denne karen må du holde deg unna:-) ...Og det begrunner du med hva..? Ellers - til de andre her: Takk for rådene! :-) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 ...Og det begrunner du med hva..? Ellers - til de andre her: Takk for rådene! :-) Du takka ikke meg?:-/ 0 Siter
Gjest Plutselig blyg Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Du takka ikke meg?:-/ Nei for du var jo bare kritisk....eller? ;-) kan du ikke begrunne hvorfor du ber meg holde meg unna, da. Hørtes jo helt fjernt ut egentlig...(?) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Nei for du var jo bare kritisk....eller? ;-) kan du ikke begrunne hvorfor du ber meg holde meg unna, da. Hørtes jo helt fjernt ut egentlig...(?) Litt fanteri må du jo tåle! Selvfølgelig ønsker jeg deg lykke til - og håper at får tilslag:-) 0 Siter
Gjest plutselig blyg Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Litt fanteri må du jo tåle! Selvfølgelig ønsker jeg deg lykke til - og håper at får tilslag:-) Okei, okei :-) Lover å tåle litt mer.. Takk til deg også da! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.