favn Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jeg forfrøs meg _kraftig_ i formiddag (altfor tynnkledd). Utover dagen ble nakken stivere og stivere og vondere og vondere. Nå greier jeg ikke å snu på hodet, det gjør svært vondt og det er stivt. Dessuten har jeg vond verk samt en følelse av nummenhet nedover i venstre arm. Er dette harmløst og noe som går over med varme og hvile? Eller er det helt forferdelig, skrekkelig farlig? 0 Siter
Sør Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Du vil ikke overleve de neste 100 årene! ;-) Hva med en varm dusj, og la det varme vannet treffe (og massere, hvis du har et godt dusjhode) de musklene som gjør vondt. God bedring, Favn! Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 En varm dusj på nakken og Ibuxgele eller en Ibuxtablett kan kanskje hjelpe ) 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Skrevet 17. mai 2003 Du vil ikke overleve de neste 100 årene! ;-) Hva med en varm dusj, og la det varme vannet treffe (og massere, hvis du har et godt dusjhode) de musklene som gjør vondt. God bedring, Favn! Med vennlig hilsen Takk for sunt-vett-råd, Sør. 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Skrevet 17. mai 2003 En varm dusj på nakken og Ibuxgele eller en Ibuxtablett kan kanskje hjelpe ) Varm dusj høres bra ut. Men hva i all verden er Ibux-gele og -tablett? Noe a la Paracet? Det har jeg nemlig i skapet. Takk 0 Siter
Retz Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Takk for sunt-vett-råd, Sør. Og så må du selvsagt ikke bedrive PC på én måned. Minst. :ond: 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Varm dusj høres bra ut. Men hva i all verden er Ibux-gele og -tablett? Noe a la Paracet? Det har jeg nemlig i skapet. Takk Ibuxtabletter er reseptfrie smertestillende fra apoteket. Jeg synes de virker mer muskelavslappende enn paracet. Ibuxgele er en smertestillende gele som man smører på det stedet som verker. Den virker bra. 0 Siter
punkyB Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Og så må du selvsagt ikke bedrive PC på én måned. Minst. :ond: Dette trodde jeg ikke om deg !!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Dette er farlig, du må leve med det resten av livet :-( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Hvis du ikke får tak i Ibux-gele anbelarer jeg å smøre litt kamferatumsalve på nakken..Det lindrer.. Ellers tror jeg som de andre at varm dusj&litt masasje sikkert hjelper litt.. God bedring! ) 0 Siter
punkyB Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Først et godt varmt bad - så kommanderer du gubben til å massere deg - har du litt skikkelig massasjeolje tar du den fram. Etterpå kan du gjerne pakke nakken godt inn med et skjerf e.l. 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Skrevet 17. mai 2003 Og så må du selvsagt ikke bedrive PC på én måned. Minst. :ond: 'Bedrive pc', hehe... litt sånn kinky hemmelige aktiviteter man ikke forteller til noen? 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Skrevet 17. mai 2003 Hvis du ikke får tak i Ibux-gele anbelarer jeg å smøre litt kamferatumsalve på nakken..Det lindrer.. Ellers tror jeg som de andre at varm dusj&litt masasje sikkert hjelper litt.. God bedring! ) Javisst, den varme dusjen er et råd jeg uten å nøle ville gitt andre som hadde spurt. Men til meg selv? Empty box. PS: Den hjalp litt. Takk. 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Skrevet 17. mai 2003 Først et godt varmt bad - så kommanderer du gubben til å massere deg - har du litt skikkelig massasjeolje tar du den fram. Etterpå kan du gjerne pakke nakken godt inn med et skjerf e.l. Takk du. Hentet sjerfet i 13-tida i dag, vel hjemme. Og har gått med det siden. Lurt å holde varmt. Så greie alle er på Dol. Ikke ironisk ment. 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Skrevet 17. mai 2003 Dette er farlig, du må leve med det resten av livet :-( Javel. Blir du lei deg da? 0 Siter
Retz Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 'Bedrive pc', hehe... litt sånn kinky hemmelige aktiviteter man ikke forteller til noen? Jepp. Som å ha dolvinduet åpent på jobbpc'n. ;-) 0 Siter
Retz Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Dette trodde jeg ikke om deg !!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva da, pønki my dear? 0 Siter
punkyB Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Hva da, pønki my dear? At du kunne ha en ond tanke i huet ..... må da være en glipp??? Jeg kjeder meg litt .... hva skal man finne på?? :-) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Javel. Blir du lei deg da? JA!! Gamle syke damer er alltid trist :-( 0 Siter
Retz Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 At du kunne ha en ond tanke i huet ..... må da være en glipp??? Jeg kjeder meg litt .... hva skal man finne på?? :-) Å. Det. :knegg: Hvor mange utepils er det blitt på deg i dag da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.