Gå til innhold

Stiv og VOND nakke - hjelp...

Anbefalte innlegg

Joda dette har du rett i, men denne forklaringen blir for avansert for legfolk.

På gruppenivå har de to virkestoffene likt virkningsnivå, det var mitt poeng. Ville bare gjøre forklaringen enkel. :-)

Men da hadde jeg rett da. :o) Hvorfor tror du folk synes det er for vanskelig når du kan det?

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

8

• Dorthe

6

• punkyB

6

• Retz

5

Mest aktive i denne tråden

Ser at mange har anbefalt varme, og det kan sikkert være ok. Men som regel er vel IS-pakning mer effektivt! Å ligge 20 minutter av gangen på is - kan evt. bruke en pakke frosne erter hvis du ikke har ispakning - er svært smertestillende. Du kan gjenta nedisningen mange ganger i løpet av dagen.

Ibux er effektivt fordi det reduserer irritasjonen i vevet, har jeg lært...

Og så er du bra igjen om noen dager :-) God bedring!

Ser at mange har anbefalt varme, og det kan sikkert være ok. Men som regel er vel IS-pakning mer effektivt! Å ligge 20 minutter av gangen på is - kan evt. bruke en pakke frosne erter hvis du ikke har ispakning - er svært smertestillende. Du kan gjenta nedisningen mange ganger i løpet av dagen.

Ibux er effektivt fordi det reduserer irritasjonen i vevet, har jeg lært...

Og så er du bra igjen om noen dager :-) God bedring!

Riktig, ispakning er bedre :-)

Annonse

Vel, det kommer vel an på. Dersom det er musklene som er stive skal du bruke varme, er det skjellettet skal du bruke is. Det kan fort gjøre vondt verre om du bytter.

Is ved skjelettskader? Selv for en som knapt nok har førstehjelpskurs, høres det litt rart ut. Skal vi virkelig høre på dine råd?

Pappa Bjørn

Is ved skjelettskader? Selv for en som knapt nok har førstehjelpskurs, høres det litt rart ut. Skal vi virkelig høre på dine råd?

Om du vil høre på mine råd eller ikke får være din sak. Jeg følger derimot dette rådet siden jeg har fått det fra 3 ulike kiropraktorer. De har førstehjelpskurs og vel så det.

Noe mer lynet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...