Bassisten Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Ja, men ikke på ryggen.. Nei det er litt kjipt når ein har brystet på ryggen. Og i tillegg har hår der! :-) 0 Siter
Femma Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Nei det er litt kjipt når ein har brystet på ryggen. Og i tillegg har hår der! :-) Tosk, *lol*, du skjønte hva jeg mente ;-) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Tosk, *lol*, du skjønte hva jeg mente ;-) hehe 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Nei, jeg synes ikke det er noe fint. Jeg har det selv men er svært glad for at kona mi ikke har det. 0 Siter
monsina Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Det kommer an på helheten, og _ørlite_ pels kan gå an om bare brystet er passe muskuløst. Ellers ikke. For den del: en "happy-trail" er jo et must...;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Synes egentlig minst mulig hår er mest sexy , MEN det viktigste er jo hva håret (eller ikke håret) sitter festet på. Du hadde ikke klart deg med bare håret ? 0 Siter
Gjest Thor Divel Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Nope..) Minst mulig, helst ikke i det hele tatt.. Det er ingen tvil om at de mest feminine kvinnene ØNSKER menn med litt hår her og der, også på brystet. Med de feminine kvinnene mener jeg altså de mest attraktive. Det sier seg nesten selv, at dïsse kvinnene får bekreftet sin feminitet sammen med menn med hår. Mindre feminine kvinner blir på en måte ganske så famlende i sine preferanser. 0 Siter
Bassisten Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Det er ingen tvil om at de mest feminine kvinnene ØNSKER menn med litt hår her og der, også på brystet. Med de feminine kvinnene mener jeg altså de mest attraktive. Det sier seg nesten selv, at dïsse kvinnene får bekreftet sin feminitet sammen med menn med hår. Mindre feminine kvinner blir på en måte ganske så famlende i sine preferanser. La meg gjette... Du er hårete? :-) 0 Siter
Gjest Thor Divel Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 La meg gjette... Du er hårete? :-) Nei, ikke spesielt, skulle faktisk ønske jeg hadde hatt litt mer kroppshår. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Det er ingen tvil om at de mest feminine kvinnene ØNSKER menn med litt hår her og der, også på brystet. Med de feminine kvinnene mener jeg altså de mest attraktive. Det sier seg nesten selv, at dïsse kvinnene får bekreftet sin feminitet sammen med menn med hår. Mindre feminine kvinner blir på en måte ganske så famlende i sine preferanser. Vas&sludder.. Hår på brystet er rett og slett uskjønt særlig om det er mye eller rødt.. Hva du mener med "her&der" anes ikke, men hårete legger og litt veiviser er selvfølgelig akseptabelt&sexy.. På ryggen derimot kan ikke en gang aksepteres i ytterste nødsfall.. Dette skjønner vi jenter med stil&svung og velger derfor de velpleide, hårløse. Så kan de andre få ha apekattene i fred.. Forøvrig er jeg atraktiv&sexy som bare pokker,;o) Og således er også mine heldige, hårløse utvalgte.. Så det. 0 Siter
soleil Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Vas&sludder.. Hår på brystet er rett og slett uskjønt særlig om det er mye eller rødt.. Hva du mener med "her&der" anes ikke, men hårete legger og litt veiviser er selvfølgelig akseptabelt&sexy.. På ryggen derimot kan ikke en gang aksepteres i ytterste nødsfall.. Dette skjønner vi jenter med stil&svung og velger derfor de velpleide, hårløse. Så kan de andre få ha apekattene i fred.. Forøvrig er jeg atraktiv&sexy som bare pokker,;o) Og således er også mine heldige, hårløse utvalgte.. Så det. Jeg er også svært attraktiv, sexy, populær og nydelig med mange beundrere og får sextilbud hver helg av mannfolk av samme kaliber. Hår på brøstet, ryggen eller rompesprekken gjør meg ikke noe. Jeg kaller det kosehår og snurrer det rundt fingrene mine og snuser nesa mi inn i det når jeg føler for det. Hårløse eller ikke spiller ingen rolle for meg, hver sin sjarm. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg er også svært attraktiv, sexy, populær og nydelig med mange beundrere og får sextilbud hver helg av mannfolk av samme kaliber. Hår på brøstet, ryggen eller rompesprekken gjør meg ikke noe. Jeg kaller det kosehår og snurrer det rundt fingrene mine og snuser nesa mi inn i det når jeg føler for det. Hårløse eller ikke spiller ingen rolle for meg, hver sin sjarm. Du vet, hver sin smak.. Jeg hadde vel ikke gitt drømmemannen foten om han hadde litt hår på brystet( men på ryggen derimot, hmmm) Men jeg synes det er ett definitivt pluss at de ikke er hårete. Det og fedme..Eller bart.. Blæh.. Slanke, hårløse og passe trente.. Det er tingen. Mulig jeg er grunn, men sånn er det bare.. Forøvrig vet jeg at du er søt&pen, så bildet ditt..) 0 Siter
soleil Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Du vet, hver sin smak.. Jeg hadde vel ikke gitt drømmemannen foten om han hadde litt hår på brystet( men på ryggen derimot, hmmm) Men jeg synes det er ett definitivt pluss at de ikke er hårete. Det og fedme..Eller bart.. Blæh.. Slanke, hårløse og passe trente.. Det er tingen. Mulig jeg er grunn, men sånn er det bare.. Forøvrig vet jeg at du er søt&pen, så bildet ditt..) Dette er noe for deg, laguna: http://www.channel4.com/media/entertainment/tv/G/graham/weblogs/anatomy/hairy_back.jpg Bildet i dol-galleriet er ikke meg.. Her er det riktige bildet. http://uglypeople.com/uglywomen/html/up-women-00277.htm 0 Siter
Gjest matrixxx Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Vas&sludder.. Hår på brystet er rett og slett uskjønt særlig om det er mye eller rødt.. Hva du mener med "her&der" anes ikke, men hårete legger og litt veiviser er selvfølgelig akseptabelt&sexy.. På ryggen derimot kan ikke en gang aksepteres i ytterste nødsfall.. Dette skjønner vi jenter med stil&svung og velger derfor de velpleide, hårløse. Så kan de andre få ha apekattene i fred.. Forøvrig er jeg atraktiv&sexy som bare pokker,;o) Og således er også mine heldige, hårløse utvalgte.. Så det. Den som SELV påstår at man er attraktiv og sexy, er det som regel ikke. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Dette er noe for deg, laguna: http://www.channel4.com/media/entertainment/tv/G/graham/weblogs/anatomy/hairy_back.jpg Bildet i dol-galleriet er ikke meg.. Her er det riktige bildet. http://uglypeople.com/uglywomen/html/up-women-00277.htm Det er var pokker så ufyselig! Får grøssninger.. Brr.. Ekkelt. Jeg hadde i allefall løpt skrikende vekk..) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Den som SELV påstår at man er attraktiv og sexy, er det som regel ikke. Vel, jeg er unntaket som bekrefter regelen..;o) 0 Siter
Gjest matrixxx Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Vel, jeg er unntaket som bekrefter regelen..;o) Neppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.