Gå til innhold

FU: er det sexy med menn med hår på brystet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

8

• favn

5

• soleil

3

• Femma

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Thor Divel

Nope..:o) Minst mulig, helst ikke i det hele tatt..

Det er ingen tvil om at de mest feminine kvinnene ØNSKER menn med litt hår her og der, også på brystet. Med de feminine kvinnene mener jeg altså de mest attraktive.

Det sier seg nesten selv, at dïsse kvinnene får bekreftet sin feminitet sammen med menn med hår.

Mindre feminine kvinner blir på en måte ganske så famlende i sine preferanser.

Det er ingen tvil om at de mest feminine kvinnene ØNSKER menn med litt hår her og der, også på brystet. Med de feminine kvinnene mener jeg altså de mest attraktive.

Det sier seg nesten selv, at dïsse kvinnene får bekreftet sin feminitet sammen med menn med hår.

La meg gjette... Du er hårete? :-)

laguna1365380434

Vas&sludder..

Hår på brystet er rett og slett uskjønt særlig om det er mye eller rødt..

Hva du mener med "her&der" anes ikke, men hårete legger og litt veiviser er selvfølgelig akseptabelt&sexy..

På ryggen derimot kan ikke en gang aksepteres i ytterste nødsfall..

Dette skjønner vi jenter med stil&svung og velger derfor de velpleide, hårløse. Så kan de andre få ha apekattene i fred..

Forøvrig er jeg atraktiv&sexy som bare pokker,;o)

Og således er også mine heldige, hårløse utvalgte..

Så det.

Annonse

Vas&sludder..

Hva du mener med "her&der" anes ikke, men hårete legger og litt veiviser er selvfølgelig akseptabelt&sexy..

Dette skjønner vi jenter med stil&svung og velger derfor de velpleide, hårløse. Så kan de andre få ha apekattene i fred..

Så det.

Jeg er også svært attraktiv, sexy, populær og nydelig med mange beundrere og får sextilbud hver helg av mannfolk av samme kaliber.

Hår på brøstet, ryggen eller rompesprekken gjør meg ikke noe. Jeg kaller det kosehår og snurrer det rundt fingrene mine og snuser nesa mi inn i det når jeg føler for det.

Hårløse eller ikke spiller ingen rolle for meg, hver sin sjarm.

laguna1365380434

Jeg er også svært attraktiv, sexy, populær og nydelig med mange beundrere og får sextilbud hver helg av mannfolk av samme kaliber.

Hår på brøstet, ryggen eller rompesprekken gjør meg ikke noe. Jeg kaller det kosehår og snurrer det rundt fingrene mine og snuser nesa mi inn i det når jeg føler for det.

Hårløse eller ikke spiller ingen rolle for meg, hver sin sjarm.

Du vet, hver sin smak..

Jeg hadde vel ikke gitt drømmemannen foten om han hadde litt hår på brystet( men på ryggen derimot, hmmm)

Men jeg synes det er ett definitivt pluss at de ikke er hårete. Det og fedme..Eller bart.. Blæh..

Slanke, hårløse og passe trente.. Det er tingen.

Mulig jeg er grunn, men sånn er det bare..

Forøvrig vet jeg at du er søt&pen, så bildet ditt..:o)

Du vet, hver sin smak..

Jeg hadde vel ikke gitt drømmemannen foten om han hadde litt hår på brystet( men på ryggen derimot, hmmm)

Men jeg synes det er ett definitivt pluss at de ikke er hårete. Det og fedme..Eller bart.. Blæh..

Slanke, hårløse og passe trente.. Det er tingen.

Mulig jeg er grunn, men sånn er det bare..

Forøvrig vet jeg at du er søt&pen, så bildet ditt..:o)

Dette er noe for deg, laguna:

http://www.channel4.com/media/entertainment/tv/G/graham/weblogs/anatomy/hairy_back.jpg

Bildet i dol-galleriet er ikke meg.. Her er det riktige bildet.

http://uglypeople.com/uglywomen/html/up-women-00277.htm

Gjest matrixxx

Vas&sludder..

Så det.

Den som SELV påstår at man er attraktiv og sexy, er det som regel ikke.

laguna1365380434

Dette er noe for deg, laguna:

http://www.channel4.com/media/entertainment/tv/G/graham/weblogs/anatomy/hairy_back.jpg

Bildet i dol-galleriet er ikke meg.. Her er det riktige bildet.

http://uglypeople.com/uglywomen/html/up-women-00277.htm

Det er var pokker så ufyselig!

Får grøssninger.. Brr..

Ekkelt. Jeg hadde i allefall løpt skrikende vekk..:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...