favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det kommer an på hvem bæreren av brystkassa er. Men personlige preferanser går i retning av lite og minimalt. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det er ingen tvil om at de mest feminine kvinnene ØNSKER menn med litt hår her og der, også på brystet. Med de feminine kvinnene mener jeg altså de mest attraktive. Det sier seg nesten selv, at dïsse kvinnene får bekreftet sin feminitet sammen med menn med hår. Mindre feminine kvinner blir på en måte ganske så famlende i sine preferanser. Imponerende teori. 0 Siter
Gjest Thor Divel Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Imponerende teori. Alldeles ikke imponerende. Fenomenet er velkjent, og de jentene som ER genuint feminine, VET hva jeg snakker om. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Alldeles ikke imponerende. Fenomenet er velkjent, og de jentene som ER genuint feminine, VET hva jeg snakker om. Ikke si det, du er usedvanlig behåret? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Neppe. Jeg antar at jeg har denne "samtalen", med en veldig hårete person? Siden du gidder å bli hårsår, mener jeg?) 0 Siter
Gjest Thor Divel Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Ikke si det, du er usedvanlig behåret? Jeg har akkurat passe med hår. Det er ganske stor avstand mellom den maskuliniteten som ligger i noe hårvekst, som feminine kvinner faller for, og apeutseende. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg har akkurat passe med hår. Det er ganske stor avstand mellom den maskuliniteten som ligger i noe hårvekst, som feminine kvinner faller for, og apeutseende. Sier begrepet 'ufrivillig komisk' deg noe? 0 Siter
Gjest Thor Divel Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Sier begrepet 'ufrivillig komisk' deg noe? At du griper til slik "argumentasjon", er tragisk, men ganske menneskelig, når man oppdager at motstanderen har et poeng man misliker. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 At du griper til slik "argumentasjon", er tragisk, men ganske menneskelig, når man oppdager at motstanderen har et poeng man misliker. Neida, jeg nærer ingen sterke følelser overfor 'teorien' din. Men påpeker bare at den er... vel... _rar_, for å si det mildt. Referansen din til deg selv som en person 'med passe mye hår' var komisk, enten du tror det eller ei. 0 Siter
Gjest Thor Divel Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Neida, jeg nærer ingen sterke følelser overfor 'teorien' din. Men påpeker bare at den er... vel... _rar_, for å si det mildt. Referansen din til deg selv som en person 'med passe mye hår' var komisk, enten du tror det eller ei. Jeg ville bare fortelle at jeg fra naturen har noe midt i mellom ingenting(unormalt), og veldig, veldig mye(også unormalt). 0 Siter
Gjest matrixxx Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg antar at jeg har denne "samtalen", med en veldig hårete person? Siden du gidder å bli hårsår, mener jeg?) Jeg er hverken hårsår, eller har for mye eller for lite hår. Jeg vet bare at de flotteste jentene, er de som ikke selv forteller omverdenen at de er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.