Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

18

• Reg@l

3

• Tornerose

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har bare sittet på verandaen i dag, spist pølser og bløtkake og drukket noen rusbrus. Og så har jeg sett datteren og minstemann på tv :o).

Antagelig har jeg hørt musikken fra Kuba like godt som dere som var der.

Det har vært en deilig dag og minstemann har kost seg han også. Han kom hjem med en pose med russekort fordi han gikk sammen med videregående.

Gjest prust

Startet dagen med en sur krangel med min kjære....

Hedigvis ble vi i bedre humør etterhvert. Stod og grein i dusjen, femten minutter før frokost-gjestene kom! De var i strålende humør, og det smittet heldigvis over på oss andre. Vi hadde invitert to nabofamilier på frokost klokka ti - og de var her til klokka 13. Da gikk vi bort på skolen og feiret, med tale sang, tog og leker.

Tilbake her klokka 15. Jeg laget rømmegrøt, og foreldrene mine kom til middag og kaffe. Ungene sovnet i 20-20.30 tida, og nå skravler min kjære i telefonen. Jeg er stuptrøtt - men har egentlig lyst til "å prate ut" med ham....Kanskje jeg bare legger meg. Vi er i godt humør nå, men det er liksom noe som gnager.....

En dag som startet pyton, tok seg heldigvis opp igjen. Jeg spurte fire-åringen min om hva som hadde vært gøyest i dag. han svarte: "Det var å pynte kaka med sjokoladefigurene!" Unger er av og til enkle å glede.....! Hurra!

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Veldig fornøyd med at det er et år til neste gang ihvertfall!

Eneste turen utenfor døre idag var en biltur. Bare for turens skyld.

Så barnetoget på TV.

Hadde noen venner på kaffe og kake sent på ettermiddagen.

Etter det har kvelden vært som en vanlig lørdagskveld. Noe godt å spise og TV.

Hater alle slike dager hvor alt skal være såååååååå hyggelig og alle skal ha det såååååååååå koselig!

Vår familie er slik sammensatt at det bestandig blir litt stress og dårlig stemning og irritasjon og slikt (sikkert litt nerver både her og der) på alle slike festdager. Hvor en liksom skal vise for gud og hvermann hvor fiiiiiiiiint en har det.

Er ikke glad i bryllupper, konfirmasjoner, store jubileumer og alt slikt også. Særlig hvis jeg har noe med arrangeringa å gjøre. Er ikke glad i så mye liksomglade smil og pjattesnakk og pent snakk i taler om folk vedkommende prater dritt om til vanlig osv osv.

Vi passer best til hverdags vi!

Men da har vi det ikke så verst.

Det var dagens utblåsning. Deilig å få sagt det!

17.mai er noe dritt når en er voksen.

gikk i barnetog,var på "huset" spiste en hel mengde pølser,is og kaker.

Besøk hos familie.

Grilling på verandaen.

Sykkeltur med barna

Utelek og tauhopp

Spagettikvelds med hele nabolaget..

Dagen har vært helt super!

Nå sitter jeg hjemme å koser meg alene.Har sendt ungene i seng og gubben ut med gutta.

Huset er bærer klart preg av kaos!

Tror nok ryddinga får vente til i morgen..

Hadde god tid i morrest, dro til byen og var på kakebuffet på jobben før vi gikk i borgertoget. Da vi ruslet fra jobben og bort der toget startet gikk vi forbi store deler av Trondheim brannkorps som sto oppmarsjert for å gå i toget... *sikler*

Så bar det hjem, to av søstrene mine og mine foreldre kom på sodd og kaker og siden været her i Trondheim har vært aldeles praktfullt i dag så satt vi ute på terrassen og spiste! Etterpå lekte ungene i sandkassa (etter at bunadene var byttet ut med hverdagstøy!) mens vi voksne jabbet litt. Så badet ungene, og gjestene dro med unntak av den ene søstra mi. Gubben sov en dupp mens jeg badet unger og nå er han ute med en kompis (sa jeg ny bil?) og jeg kuler'n litt før jeg finner senga.

God søttendemai!

Vi tok det kult, med roleg føremiddag der vi m.a. garderte oss grundig for slike "Har du hatt sex i dag-FU'ar"... :-)

Trilla inn til sentrum i tretida, parkerte på løkka og svinsa litt rundt. Fekk med oss Sgt Petter på Kuba, og ein latte på Bar Boca. Sidan trilla vi ut på landet att og har slappa av i kveld. Økonomien har ikkje tillete dei store sprella...

laguna1365380434

Jeg kunne godt tenkt meg å skulke, men da ville jeg jo ha skuffa avkommet. Så jeg klistra på meg et tappert smil, og greide på en måte å komme med gjennom dagen, men fy faen så treigt det gikk.

Jepp.. Glad jeg slipper barnetog, ismas o.l..:o)

Annonse

laguna1365380434

Jeg har bare sittet på verandaen i dag, spist pølser og bløtkake og drukket noen rusbrus. Og så har jeg sett datteren og minstemann på tv :o).

Antagelig har jeg hørt musikken fra Kuba like godt som dere som var der.

Det har vært en deilig dag og minstemann har kost seg han også. Han kom hjem med en pose med russekort fordi han gikk sammen med videregående.

Hørtes ut som en bra dag! :o)

Jeg fikk ikke med meg alt som skjedde på Kuba, men jeg syntes jo jeg måtte lunte nedom for tradisjonens skyld..

Der var det helt OK, men litt trengsel og litt kaldt utpå kvelden..

laguna1365380434

Startet dagen med en sur krangel med min kjære....

Hedigvis ble vi i bedre humør etterhvert. Stod og grein i dusjen, femten minutter før frokost-gjestene kom! De var i strålende humør, og det smittet heldigvis over på oss andre. Vi hadde invitert to nabofamilier på frokost klokka ti - og de var her til klokka 13. Da gikk vi bort på skolen og feiret, med tale sang, tog og leker.

Tilbake her klokka 15. Jeg laget rømmegrøt, og foreldrene mine kom til middag og kaffe. Ungene sovnet i 20-20.30 tida, og nå skravler min kjære i telefonen. Jeg er stuptrøtt - men har egentlig lyst til "å prate ut" med ham....Kanskje jeg bare legger meg. Vi er i godt humør nå, men det er liksom noe som gnager.....

En dag som startet pyton, tok seg heldigvis opp igjen. Jeg spurte fire-åringen min om hva som hadde vært gøyest i dag. han svarte: "Det var å pynte kaka med sjokoladefigurene!" Unger er av og til enkle å glede.....! Hurra!

Godt dagen tok seg opp! Kjipt å krangle på begivenhetsrike dager..

Håper dere får snakket ut og at dere blir ordentelig venner igjen snart..:o)

laguna1365380434

Veldig fornøyd med at det er et år til neste gang ihvertfall!

Eneste turen utenfor døre idag var en biltur. Bare for turens skyld.

Så barnetoget på TV.

Hadde noen venner på kaffe og kake sent på ettermiddagen.

Etter det har kvelden vært som en vanlig lørdagskveld. Noe godt å spise og TV.

Hater alle slike dager hvor alt skal være såååååååå hyggelig og alle skal ha det såååååååååå koselig!

Vår familie er slik sammensatt at det bestandig blir litt stress og dårlig stemning og irritasjon og slikt (sikkert litt nerver både her og der) på alle slike festdager. Hvor en liksom skal vise for gud og hvermann hvor fiiiiiiiiint en har det.

Er ikke glad i bryllupper, konfirmasjoner, store jubileumer og alt slikt også. Særlig hvis jeg har noe med arrangeringa å gjøre. Er ikke glad i så mye liksomglade smil og pjattesnakk og pent snakk i taler om folk vedkommende prater dritt om til vanlig osv osv.

Vi passer best til hverdags vi!

Men da har vi det ikke så verst.

Det var dagens utblåsning. Deilig å få sagt det!

17.mai er noe dritt når en er voksen.

Enig.. 17 mai var mye mer stas når man var barn..

:o)

laguna1365380434

gikk i barnetog,var på "huset" spiste en hel mengde pølser,is og kaker.

Besøk hos familie.

Grilling på verandaen.

Sykkeltur med barna

Utelek og tauhopp

Spagettikvelds med hele nabolaget..

Dagen har vært helt super!

Nå sitter jeg hjemme å koser meg alene.Har sendt ungene i seng og gubben ut med gutta.

Huset er bærer klart preg av kaos!

Tror nok ryddinga får vente til i morgen..

Så hyggelig da! Hørtes ut som en glimrende dag..:o)

laguna1365380434

Hadde god tid i morrest, dro til byen og var på kakebuffet på jobben før vi gikk i borgertoget. Da vi ruslet fra jobben og bort der toget startet gikk vi forbi store deler av Trondheim brannkorps som sto oppmarsjert for å gå i toget... *sikler*

Så bar det hjem, to av søstrene mine og mine foreldre kom på sodd og kaker og siden været her i Trondheim har vært aldeles praktfullt i dag så satt vi ute på terrassen og spiste! Etterpå lekte ungene i sandkassa (etter at bunadene var byttet ut med hverdagstøy!) mens vi voksne jabbet litt. Så badet ungene, og gjestene dro med unntak av den ene søstra mi. Gubben sov en dupp mens jeg badet unger og nå er han ute med en kompis (sa jeg ny bil?) og jeg kuler'n litt før jeg finner senga.

God søttendemai!

God søttendemai tilbake!

Hørtes ut som en trivelig dag..:o)

laguna1365380434

Vi tok det kult, med roleg føremiddag der vi m.a. garderte oss grundig for slike "Har du hatt sex i dag-FU'ar"... :-)

Trilla inn til sentrum i tretida, parkerte på løkka og svinsa litt rundt. Fekk med oss Sgt Petter på Kuba, og ein latte på Bar Boca. Sidan trilla vi ut på landet att og har slappa av i kveld. Økonomien har ikkje tillete dei store sprella...

Hørtes ut som en bra dag det..:o)

Det var fint på Kuba, men det ble kaldt etterhvert..Brrr..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...