Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

18

• Reg@l

3

• Tornerose

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Tog i Ålesund sentrum, gassballonger til begge ungene, pølse, brus, is, nytt tog på Blindheim, mer is og brus. Deretter pølser, is, kaker og sjokolade på verandaen i tjue plussgrader. Av med finklærne, soling på verandaen mens ungene koste seg på trampolina...

...og heldigvis et år til neste gang...

Så barnetoget på TV, kjørte til byen og traff svigers. Gikk på restaurant (Lothes) sammen med dem og gemalens bror og hans familie. Spiste kremet fiskesuppe, oksefilet med rødvin- og peppersaus og jordbær sorbet og bailys til dessert. Så så vi på folketoget, hoppet i bilen grunnet surt vær og kjørte innom Knottens tippoldemor for å vise frem gullungen i matrosdress og matchende ullfrakk fra Harrods. Mens vi var der kom besteforeldrene mine. Satt der en stund før vi gikk hjem. Knotten la seg og vi så på TV. Har nettopp skrevet og sendt leserinnlegg til avisa. Nå sitter jeg her :-)

laguna1365380434

Så barnetoget på TV, kjørte til byen og traff svigers. Gikk på restaurant (Lothes) sammen med dem og gemalens bror og hans familie. Spiste kremet fiskesuppe, oksefilet med rødvin- og peppersaus og jordbær sorbet og bailys til dessert. Så så vi på folketoget, hoppet i bilen grunnet surt vær og kjørte innom Knottens tippoldemor for å vise frem gullungen i matrosdress og matchende ullfrakk fra Harrods. Mens vi var der kom besteforeldrene mine. Satt der en stund før vi gikk hjem. Knotten la seg og vi så på TV. Har nettopp skrevet og sendt leserinnlegg til avisa. Nå sitter jeg her :-)

Hørtes ut som en bra dag.. Maten hørtes fortreffelig ut!:o)

laguna1365380434

Tog i Ålesund sentrum, gassballonger til begge ungene, pølse, brus, is, nytt tog på Blindheim, mer is og brus. Deretter pølser, is, kaker og sjokolade på verandaen i tjue plussgrader. Av med finklærne, soling på verandaen mens ungene koste seg på trampolina...

...og heldigvis et år til neste gang...

Hørtes ut som en fin dag det! Og jeg er enig i at det er like greit at det er et år mellom hver gang..:o)

Gjest jentetjueår

Jeg har bare sittet på verandaen i dag, spist pølser og bløtkake og drukket noen rusbrus. Og så har jeg sett datteren og minstemann på tv :o).

Antagelig har jeg hørt musikken fra Kuba like godt som dere som var der.

Det har vært en deilig dag og minstemann har kost seg han også. Han kom hjem med en pose med russekort fordi han gikk sammen med videregående.

.

Annonse

laguna1365380434

.

Parkområde på Grunerløkka..

Rett ved studentsiloen..på begge sider av elva, brun liten bro over denne..

Det er årlige arrangementer der på 17 mai, musikk, grilling, ølling o.l..

Forøvrig høyst anbefalelsesverdig også resten av sommerhalvåret..:o)

Etter tur i byen og lokalt arragement på skolen, bråinviterte vi der noen naboer hjem på grilling i hagen.

De henta mat hjemme og kom, vi gjorde oss klare til grilling - og så var grillen tom for gass!

Heldigvis hadde vi en gammal støpt grillplass og noe gammalt køl i kjelleren, så ble det omsider spising likevel. Og både øl og vin smakte til!

laguna1365380434

Sovet lenge, så litt på toget på TV, spilt litt PC-spill og bare slappet av. Vi bor i Oslo og jeg orker rett og slett ikke den trengselen på T-banen og i sentrum, og ikke får jeg med meg noe særlig av toget heller.

Fornuftig dame! Jeg orker heller ikke sentrum..

Men jeg pleier å labbe nedom Kuba, det er litt hyggelig, også er det gammel vane..

Hørtes ut som en bra 17mai..:o)

Våknet med litt hodepine, så jeg har holdt meg hjemme. Gikk ikke glipp av noe særlig. Kviknet litt til i kveld, og nå er jeg nettopp kommet hjem fra bursdagsfeiring i nabolaget. Bra det bare var 20 m å gå hjem, for etter en praktfull dag er det nå regn og vind.

Annonse

laguna1365380434

Etter tur i byen og lokalt arragement på skolen, bråinviterte vi der noen naboer hjem på grilling i hagen.

De henta mat hjemme og kom, vi gjorde oss klare til grilling - og så var grillen tom for gass!

Heldigvis hadde vi en gammal støpt grillplass og noe gammalt køl i kjelleren, så ble det omsider spising likevel. Og både øl og vin smakte til!

Grilling er bra! Fint det ordnet seg..:o)

laguna1365380434

Våknet med litt hodepine, så jeg har holdt meg hjemme. Gikk ikke glipp av noe særlig. Kviknet litt til i kveld, og nå er jeg nettopp kommet hjem fra bursdagsfeiring i nabolaget. Bra det bare var 20 m å gå hjem, for etter en praktfull dag er det nå regn og vind.

Jeg er også av den oppfatnig at en ikke nødvendigvis går glipp av noe om en ikke deltar så veldig på 17 mai..

Fint at du føler deg bedre..:o)

Fornuftig dame! Jeg orker heller ikke sentrum..

Men jeg pleier å labbe nedom Kuba, det er litt hyggelig, også er det gammel vane..

Hørtes ut som en bra 17mai..:o)

Ja, vi har gjort det et par ganger, og stemningen er jo flott i sentrum, men det blir litt overskygget av at man aldri kommer fram noensteder, får is klistret overalt av unger som ikke kan passe seg og vi finner aldri plasser hvor man kan se noe som helst. Så da ser jeg heller toget fra TV. Kongens Garde går alltid forbi her og spiller senere på dagen, og stopper ved et aldershjem rett ved siden av, så vi får i det minste et liiite tog å se på. Og så spiser vi is og god mat og kake da. :-D

tigertrollet

Jeg har vært nede i byen og deretter på middag mm:)

Klarte å forsove meg i morges selvfølgelig, men rakk å komme meg på Lektern før det ble kø..

Så der satt jeg i sola og nøt pilsen og ante fred og ingen fare da noen plutselig skygget for sola og overdøvet livebandet med sin røst.. SDD, selvfølgelig.

Den mannen er åpenbart ikke helt god, så jeg trakk skjørtet på kjolen over hodet og klarte på den måten diskré å gli inn i folkemengden og unngå å bli oppdaget.

Resten av dagen var hyggelig og forløp uten dramatikk, men med solbrent nese:)

Jeg har vært nede i byen og deretter på middag mm:)

Klarte å forsove meg i morges selvfølgelig, men rakk å komme meg på Lektern før det ble kø..

Så der satt jeg i sola og nøt pilsen og ante fred og ingen fare da noen plutselig skygget for sola og overdøvet livebandet med sin røst.. SDD, selvfølgelig.

Den mannen er åpenbart ikke helt god, så jeg trakk skjørtet på kjolen over hodet og klarte på den måten diskré å gli inn i folkemengden og unngå å bli oppdaget.

Resten av dagen var hyggelig og forløp uten dramatikk, men med solbrent nese:)

Det er sant. Jeg er totalt ustabil og litt til. Sikelet bare renner ut når jeg ser fine damer. Sorry.

Jeg kan ikke noe for at jeg gikk helt av hengselene når jeg så deg i trangt skjørt. Lover å skjerpe meg

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...