Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært nede i byen og deretter på middag mm:)

Klarte å forsove meg i morges selvfølgelig, men rakk å komme meg på Lektern før det ble kø..

Så der satt jeg i sola og nøt pilsen og ante fred og ingen fare da noen plutselig skygget for sola og overdøvet livebandet med sin røst.. SDD, selvfølgelig.

Den mannen er åpenbart ikke helt god, så jeg trakk skjørtet på kjolen over hodet og klarte på den måten diskré å gli inn i folkemengden og unngå å bli oppdaget.

Resten av dagen var hyggelig og forløp uten dramatikk, men med solbrent nese:)

Men det må sies: Helt til jeg fikk en hel øl over hele faenskapet av meg, så trivdes jeg der :)

Ustabile kelere. De har lite kontroll på å bære mange øl når sola skinner og de går med 15 øl på brettet, og meg må de treffe. helvets ustabile folk. Ikke får man øl i kompentasjon eller noe!

Dressen må på rens, for å si det sånn!

Men jeg trivdes! :)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

18

• Reg@l

3

• Tornerose

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest freddieke

Så barnetoget på TV, kjørte til byen og traff svigers. Gikk på restaurant (Lothes) sammen med dem og gemalens bror og hans familie. Spiste kremet fiskesuppe, oksefilet med rødvin- og peppersaus og jordbær sorbet og bailys til dessert. Så så vi på folketoget, hoppet i bilen grunnet surt vær og kjørte innom Knottens tippoldemor for å vise frem gullungen i matrosdress og matchende ullfrakk fra Harrods. Mens vi var der kom besteforeldrene mine. Satt der en stund før vi gikk hjem. Knotten la seg og vi så på TV. Har nettopp skrevet og sendt leserinnlegg til avisa. Nå sitter jeg her :-)

Hvo omhandlet leserinnlegget da??

Gjest prust

Godt dagen tok seg opp! Kjipt å krangle på begivenhetsrike dager..

Håper dere får snakket ut og at dere blir ordentelig venner igjen snart..:o)

Mja... det ble ikke noe prating i går kveld. Og i dag er heller ikke humøret helt på topp - min kjære ble beordret ut av senga med minstejenta 645 i dag - det var jeg som stod opp først i går....

Men vi får se....Det er egentlig litt typisk oss å krangle når det er noe spesielt som skal skje!

Pappa Bjørn

Jeg har vært nede i byen og deretter på middag mm:)

Klarte å forsove meg i morges selvfølgelig, men rakk å komme meg på Lektern før det ble kø..

Så der satt jeg i sola og nøt pilsen og ante fred og ingen fare da noen plutselig skygget for sola og overdøvet livebandet med sin røst.. SDD, selvfølgelig.

Den mannen er åpenbart ikke helt god, så jeg trakk skjørtet på kjolen over hodet og klarte på den måten diskré å gli inn i folkemengden og unngå å bli oppdaget.

Resten av dagen var hyggelig og forløp uten dramatikk, men med solbrent nese:)

Nå får du våkne Tiger`n.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1685600

Jeg linker deg jo rundt halve webben før du får med deg noe jo. Da jeg begynte var denne plassert enkelt og greit på side 14 på internett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...