Gjest Sipp Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Kom inn til oss davel! http://ranglere.timekillers.net/ Jeg er og våken Da får du foreslå en annen chat,uten psykopater!(Onnskuld, men d er sant ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Da får du foreslå en annen chat,uten psykopater!(Onnskuld, men d er sant ) Akkurat nå er det svært få seriøse psykoer der. 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Da får du foreslå en annen chat,uten psykopater!(Onnskuld, men d er sant ) Så sant så sant... Eg føler meg ikkje spesielt bra i kveld. :-) 0 Siter
Gjest Sipp Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Akkurat nå er det svært få seriøse psykoer der. Jeg har bare hørt om folk der som trenger psykiatrisk hjelp, de sitter og kutter seg imens de chatter.Groteskt sagt,men ordrett helt sant!En fyr der inne, sendte utdrag av et selvmord til en jente som jeg chatta med en gang.Han hadde altså en kompis som hadde tatt repern live på chatten,dette hadde han lagra på pcén sin og sendte ut til alle som ville se.Har bare en ting og si:syke folk! 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jeg har bare hørt om folk der som trenger psykiatrisk hjelp, de sitter og kutter seg imens de chatter.Groteskt sagt,men ordrett helt sant!En fyr der inne, sendte utdrag av et selvmord til en jente som jeg chatta med en gang.Han hadde altså en kompis som hadde tatt repern live på chatten,dette hadde han lagra på pcén sin og sendte ut til alle som ville se.Har bare en ting og si:syke folk! Er helt enig med deg, men NÅ er det ikke noen psykoer der. Nå bare sitter vi og kødder og har det gøy. Men mange ganger blir det litt selvmordprat, kutteprat, osv... Men vi som er her nuh, driver ikke med sånt. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jeg har bare hørt om folk der som trenger psykiatrisk hjelp, de sitter og kutter seg imens de chatter.Groteskt sagt,men ordrett helt sant!En fyr der inne, sendte utdrag av et selvmord til en jente som jeg chatta med en gang.Han hadde altså en kompis som hadde tatt repern live på chatten,dette hadde han lagra på pcén sin og sendte ut til alle som ville se.Har bare en ting og si:syke folk! Tullprat, jeg er der nå og har da aldri i hele mitt liv kutta meg. Men du, hva om folk har hatt psykiske probl? Hvilken verden er det du lever i da? Psykiske probl. rammer jo hver 3. person, kjenner sikkert mange du. 0 Siter
Gjest Jajo Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Tullprat, jeg er der nå og har da aldri i hele mitt liv kutta meg. Men du, hva om folk har hatt psykiske probl? Hvilken verden er det du lever i da? Psykiske probl. rammer jo hver 3. person, kjenner sikkert mange du. Vel, en overvekt av kuttere er det iallefullefælefall til vanlig, og mange tungt syke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.