Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jeg liker meg ikke så godt på chatten. Jeg liker å ta det rolig og skrive når jeg vil å se på tv samtidig ) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Jeg liker meg ikke så godt på chatten. Jeg liker å ta det rolig og skrive når jeg vil å se på tv samtidig ) Skjønner, jeg prøver nå, men det gårt så steikende fort 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Skjønner, jeg prøver nå, men det gårt så steikende fort Man må følge med hele tiden og da kan jeg ikke gå i fra og spise litt og se på tv. Nei, det er hyggeligere her hvor det går rolig for seg for det meste ) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Man må følge med hele tiden og da kan jeg ikke gå i fra og spise litt og se på tv. Nei, det er hyggeligere her hvor det går rolig for seg for det meste ) Du har litt rett :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Du har litt rett :-) Jeg blir for stressa. Jeg sitter jo her fordi det er hyggelig, og for å slappe av. Og så må jeg nok innrømme at jeg er blitt ganske avhengig. ( 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg blir for stressa. Jeg sitter jo her fordi det er hyggelig, og for å slappe av. Og så må jeg nok innrømme at jeg er blitt ganske avhengig. ( Jeg er også avhengig, altfor avhengig :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg er også avhengig, altfor avhengig :-( Har du hatt et annet nick før eller siden du er blitt avhengig av Dol. Har ikke sett deg annet enn de siste dagene. Jeg har vært her mer eller mindre i 4 år. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Har du hatt et annet nick før eller siden du er blitt avhengig av Dol. Har ikke sett deg annet enn de siste dagene. Jeg har vært her mer eller mindre i 4 år. Har hatt annet nick, men måtte skifte, ungene fant det ut :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Har hatt annet nick, men måtte skifte, ungene fant det ut :-( Datteren min vet nicket mitt og hun ler av at jeg sitter her så mye. Hun har lest endel tidligere men tror ikke hun synes det var så spennende. Hun visste vel det meste av det jeg skrev uansett 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Datteren min vet nicket mitt og hun ler av at jeg sitter her så mye. Hun har lest endel tidligere men tror ikke hun synes det var så spennende. Hun visste vel det meste av det jeg skrev uansett Jeg hadde en periode hvor jeg skrev litt på psykiatri, var ikke helt i form den gangen. Ikke noe kjekt om noen som kjente meg leste det. Nå derimot er jeg frisk, og svarer stort sett på andres innlegg på psykiatri. Så da hadde det vel egentlig ikke gjort så mye :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg hadde en periode hvor jeg skrev litt på psykiatri, var ikke helt i form den gangen. Ikke noe kjekt om noen som kjente meg leste det. Nå derimot er jeg frisk, og svarer stort sett på andres innlegg på psykiatri. Så da hadde det vel egentlig ikke gjort så mye :-) Tror du ikke at datteren din vet om de tingene du skriver om. Jeg tror ikke min hadde fått de store overraskelsene. Men nå er hun 17 år og vi snakker endel men ikke så mye om ting jeg synes er vanskelig så det er kanskje like greit om hun hadde lest det her. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Tror du ikke at datteren din vet om de tingene du skriver om. Jeg tror ikke min hadde fått de store overraskelsene. Men nå er hun 17 år og vi snakker endel men ikke så mye om ting jeg synes er vanskelig så det er kanskje like greit om hun hadde lest det her. Hun vet det nok. Egentlig er vel det det beste. Jeg er mere redd for naboene og arbeidskolegaer og slikt 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Hun vet det nok. Egentlig er vel det det beste. Jeg er mere redd for naboene og arbeidskolegaer og slikt Ikke bry deg om hva andre mener. Du er deg selv på godt og vondt og slik er vi alle. Enten ¨så blir man likt eller så blir man ikke. Det er alltid noen som liker den personen man er og det er de man må satse på og har omgang med. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Ikke bry deg om hva andre mener. Du er deg selv på godt og vondt og slik er vi alle. Enten ¨så blir man likt eller så blir man ikke. Det er alltid noen som liker den personen man er og det er de man må satse på og har omgang med. Du har selvsagt helt rett, jeg er litt for opphengt i hva andre mener, har vel alltid vært det. Desverre. Prøver og tenke på at det er jo like viktig hva jeg synes om dem som de synes om meg. men det er det og tro på det da. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Du har selvsagt helt rett, jeg er litt for opphengt i hva andre mener, har vel alltid vært det. Desverre. Prøver og tenke på at det er jo like viktig hva jeg synes om dem som de synes om meg. men det er det og tro på det da. :-) Jeg merker at ikke alle folk klarer å takle meg og slik jeg er. Men de som takler det har jeg veldig god kontakt med. Men for meg er det viktig å ha venner som jeg liker. Men nå har jeg veldige sympatier og antipatier når jeg treffer folk og liker jeg dem ikke så gidder jeg ikke å ha noe med dem å gjøre. Tror det er viktig at du tar vare på deg selv uansett hva andre synes og mener, du skal ikke være fornøyd med smulene ) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg merker at ikke alle folk klarer å takle meg og slik jeg er. Men de som takler det har jeg veldig god kontakt med. Men for meg er det viktig å ha venner som jeg liker. Men nå har jeg veldige sympatier og antipatier når jeg treffer folk og liker jeg dem ikke så gidder jeg ikke å ha noe med dem å gjøre. Tror det er viktig at du tar vare på deg selv uansett hva andre synes og mener, du skal ikke være fornøyd med smulene ) Fornuftige ord til ettertanke, takk :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Fornuftige ord til ettertanke, takk :-) Bare hyggelig. Jeg tror det er lettere å takle ting når man ser det på den måten. Men jeg er ikke alltid like flink til å ikke bry meg om negative bemerkninger jeg heller. Det hender jeg blir tatt på senga og ikke får tatt igjen og da sliter jeg litt etterpå. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Bare hyggelig. Jeg tror det er lettere å takle ting når man ser det på den måten. Men jeg er ikke alltid like flink til å ikke bry meg om negative bemerkninger jeg heller. Det hender jeg blir tatt på senga og ikke får tatt igjen og da sliter jeg litt etterpå. Jeg pleier ofte å komme på i ettertid hva jeg skulle ha sakt i slike situasjoner. Hyggelig å prate med deg, men nå må jeg krype i køya. Natta :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg pleier ofte å komme på i ettertid hva jeg skulle ha sakt i slike situasjoner. Hyggelig å prate med deg, men nå må jeg krype i køya. Natta :-) Sov godt, vi snakkes nok igjen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.