Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde en brøler av de store i går, laget identiteter i OE og trodde jeg fikk forskjellig adressebok til identitetene, begynte på navnet og slettet alt av Dolere. Etterpå oppdaget jeg at de var slettet fra Outlook pst. :-(

Dere som vil ha mailkontakt med meg får sende meg en mail til amigaadressen sånn at jeg får lagt dere inn igjen. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105418-jeg-har-mistet-alt-av-mailadresser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Pssst: de er ikke slettet ! Det firns et program som finner dem. De er bare merket for sletting, og blir ikke borte før du komprimemrer basene. Komprimering vil si at de som ikke er merket for sletting blir kopiert ut i en midl fil, orginalfilen slettet, etterpå blir de ikke-slettede kopiert inn i en nyopprett tom fil, DA er de borte.

Leds om programmet på stedet her:

http://www.joshie.com/projects/dawn/dawn52.zip

Pssst: de er ikke slettet ! Det firns et program som finner dem. De er bare merket for sletting, og blir ikke borte før du komprimemrer basene. Komprimering vil si at de som ikke er merket for sletting blir kopiert ut i en midl fil, orginalfilen slettet, etterpå blir de ikke-slettede kopiert inn i en nyopprett tom fil, DA er de borte.

Leds om programmet på stedet her:

http://www.joshie.com/projects/dawn/dawn52.zip

Med det programmet fant jeg kun de adressene jeg ikke hadde slettet.

Ulv I Faarikaal

Med det programmet fant jeg kun de adressene jeg ikke hadde slettet.

Sorry, trodde programmet kunne gjøre det.

De blir ikke slettet, Hvis du ser på file - folders - compact all folders, det er funksjonen som sletter _for alltid_. Skal sjekke om det er noen annen måte å få tak i datene, databasepostene må få fjernet "delete-flagget".

Men et annet tips er å sjekke om noen har fått melding fra deg som inneholder en masse adresser i Til-feltet, og be dem sende den tilbake, der står de du har sendt til og deres adesser.

Sorry, trodde programmet kunne gjøre det.

De blir ikke slettet, Hvis du ser på file - folders - compact all folders, det er funksjonen som sletter _for alltid_. Skal sjekke om det er noen annen måte å få tak i datene, databasepostene må få fjernet "delete-flagget".

Men et annet tips er å sjekke om noen har fått melding fra deg som inneholder en masse adresser i Til-feltet, og be dem sende den tilbake, der står de du har sendt til og deres adesser.

Jeg sender nesten bestandig med skjulte mottakere så før du sender meg en mail blir det ikke flere mailer på deg! :-)

Annonse

Er du ikke det lenger,da?

Vi får se. Ikke om ting fortsetter som de har gjort, for da er det direkte utrivelig å være her. Mange ok folk, mange gode venner som og er venner i RL, men det er de som klarer å ødelegge hele sjarmen med å være her og.

Jeg er blid igjen nå da. Er som regel ikke særlig langsint, men blir fly forbannet når jeg opplever uretterfighet ovenfor venner og de som står meg nær.

Gjest nomade

Vi får se. Ikke om ting fortsetter som de har gjort, for da er det direkte utrivelig å være her. Mange ok folk, mange gode venner som og er venner i RL, men det er de som klarer å ødelegge hele sjarmen med å være her og.

Jeg er blid igjen nå da. Er som regel ikke særlig langsint, men blir fly forbannet når jeg opplever uretterfighet ovenfor venner og de som står meg nær.

Jeg har visst gått glipp av noe viktig, skjønner jeg?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...