Gå til innhold

Lengst våken igjen og igjen og igje og igj og........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

tigertrollet

Har ikke sett mye til deg i dag da? Har du kost deg hele dagen?

Jupp, har hatt en kjempefin dag med mye sosiale greier.

Og nå har jeg innstallert XP på maskinen. har slitt med Millenniumen som jeg hadde. Jeg klarte jammen meg å innstallere det! Jeg eier ikke talent for datatekniske dubbeditter..

Har du vært nede i byen du da? :-)

Jupp, har hatt en kjempefin dag med mye sosiale greier.

Og nå har jeg innstallert XP på maskinen. har slitt med Millenniumen som jeg hadde. Jeg klarte jammen meg å innstallere det! Jeg eier ikke talent for datatekniske dubbeditter..

Har du vært nede i byen du da? :-)

Nei, men datteren min tok med minstemann og gikk i toget. Og for første gang så jeg dem på tv. Jeg ble helt rørt. De ble filmet foran slottet og minstemann vinket opp til dem på balkongen. Etterpå fikk jeg besøk av en venninne og vi har nydt finværet på verandaen med pølser, bløtkake og noen rusbrus mens minstemann så film og så var ute og lekte. Det har vært en avslappende og deilig 17.mai

Kizza1365380506

Nei, men datteren min tok med minstemann og gikk i toget. Og for første gang så jeg dem på tv. Jeg ble helt rørt. De ble filmet foran slottet og minstemann vinket opp til dem på balkongen. Etterpå fikk jeg besøk av en venninne og vi har nydt finværet på verandaen med pølser, bløtkake og noen rusbrus mens minstemann så film og så var ute og lekte. Det har vært en avslappende og deilig 17.mai

Hei Dorthe, kikket kjapt igjennom trådene fra inatt og så at du har hatt en fin 17. mai. Jeg er så glad på dine vegne.

Masse hilsener

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...