Gå til innhold

Chattetråd/diskusjonstråd -Dorthe og Tilt

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Dere har en lang tråd hvor dere bare sender meldinger til hverandre. Kan dere ikke vende dere til å gjøre det på meldinger?

Her skal vi liksom diskutere da. Det er jo ikke noe interessant for oss andre med masse slikt småpjatt og koseprat. Det hører hjemme på meldinger. OK?

Det er rett og slett irriterende og komme inn i en slik PRIVAT tråd!

Fortsetter under...

Men er det ikke deilig for deg at de gir deg noe å irritere deg over?

Hva skulle du ellers klaget over?

*trøster veldig*

Innlegget med oppfordring til å samle rent private chatter på Meldinger, var både høflig og saklig.

Jeg mener å huske at du selv har bedt om litt disiplin i så måte.

Hvorfor da denne harselas?

Har Dorthe og Tilt noe for seg som burde tilkomme de fleste? Neppe. Eller er det bare nok en dårlig dag? Trolig.

Innlegget med oppfordring til å samle rent private chatter på Meldinger, var både høflig og saklig.

Har Dorthe og Tilt noe for seg som burde tilkomme de fleste? Neppe. Eller er det bare nok en dårlig dag? Trolig.

Hei,

Du skriver: "Jeg mener å huske at du selv har bedt om litt disiplin i så måte."

..eh.. Hvor/når da?

===

At personlige tråder helst skal ligge på Meldinger vet alle.

Men å bli irritert over en tråd som utvikler seg (og derved plutselig er på feil forum) blir for dumt. Hvis tråden ikke er til/om deg kan man vel bare la være å lese den...

Med vennlig hilsen

Annonse

ikke undertegnet ikke undertegnet for deg er det ikke håp, du hakker og smeller samtidig som du meg melding sender. Og det gjør du her på åpent og kaller meg for tåpen.

Du må da selv på riktig forum gå, for dette er ikke helt til å forstå.

Du kunne jo bare forbi tråden hoppe, så hadde du kanskje blitt litt mere blid og vi andre kunne gå fri.

Og så er du litt feig som ikke med ditt navn vil stå.

Håper dagen din blir bra, slik at alle blir glad. Så skal vi oss skjerpe, slik at livet ditt ikke går helt på tverke.

Ha en god dag :-)

Grip Grip du er kjip, men la det ikke utover meg gå.

Er du lei og kjei kjøp litt lofotpostei.

Jeg er da ikke dårlig, hvor har du det fra? Knull ei geit det er vel det beste du veit.

Gjest ikke undertegnet

ikke undertegnet ikke undertegnet for deg er det ikke håp, du hakker og smeller samtidig som du meg melding sender. Og det gjør du her på åpent og kaller meg for tåpen.

Du må da selv på riktig forum gå, for dette er ikke helt til å forstå.

Du kunne jo bare forbi tråden hoppe, så hadde du kanskje blitt litt mere blid og vi andre kunne gå fri.

Og så er du litt feig som ikke med ditt navn vil stå.

Håper dagen din blir bra, slik at alle blir glad. Så skal vi oss skjerpe, slik at livet ditt ikke går helt på tverke.

Ha en god dag :-)

Takk for fint dikt!

Forøvrig har jeg ikke sett noen som undertegner med navnet sitt her inne jeg da!

Folk finner seg bare forskjellige sammensetninger av bokstaver, så hvorfor ikke kalle seg 'ikke undertegnet'.

Du heter vel forresten ikke 'tilt'? Det er vel ikke noe bedre at ikke du undertegner med navnet ditt enn det er for meg?

Tror ikke Dorthe egentlig heter Dorthe heller. Og Ulv i Fårikål og SDD og Laguna og PappaBjørn og Sør og Lillemus og frakk og Tom Sawyer osv osv. De HETER vel ikke det i RL, så hva er det store problemet med å bruke 'ikke undertegnet'. De er jo like anonyme de anre nickene!

ALLE er anonyme her inne såsant de ikke VELGER å gi seg til kjenne. Til dags date har jeg ikke sett noen som har vært så ærlige at de har udnertegnet med sitt virkelig navn. Og hvorfor skal de det? Ingen andre gjør jo det... Ikke du heller.

Det er ikke noe STORT problem for meg det dere gjorde, men jeg har sett webis har prøve å rydde opp i slik praksis før, så jeg tenkte dere ikke hadde fått det med dere.

Syens derer det er mer stas å skrive på Åpent enn på Meldinger så er det greit for meg!

Takk for fint dikt!

Forøvrig har jeg ikke sett noen som undertegner med navnet sitt her inne jeg da!

Folk finner seg bare forskjellige sammensetninger av bokstaver, så hvorfor ikke kalle seg 'ikke undertegnet'.

Du heter vel forresten ikke 'tilt'? Det er vel ikke noe bedre at ikke du undertegner med navnet ditt enn det er for meg?

Tror ikke Dorthe egentlig heter Dorthe heller. Og Ulv i Fårikål og SDD og Laguna og PappaBjørn og Sør og Lillemus og frakk og Tom Sawyer osv osv. De HETER vel ikke det i RL, så hva er det store problemet med å bruke 'ikke undertegnet'. De er jo like anonyme de anre nickene!

ALLE er anonyme her inne såsant de ikke VELGER å gi seg til kjenne. Til dags date har jeg ikke sett noen som har vært så ærlige at de har udnertegnet med sitt virkelig navn. Og hvorfor skal de det? Ingen andre gjør jo det... Ikke du heller.

Det er ikke noe STORT problem for meg det dere gjorde, men jeg har sett webis har prøve å rydde opp i slik praksis før, så jeg tenkte dere ikke hadde fått det med dere.

Syens derer det er mer stas å skrive på Åpent enn på Meldinger så er det greit for meg!

Det er nok vilt, men jeg heter tilt.

Til etternavn da, seff :-)

Gjest ikke undertegnet

Hei,

Du skriver: "Jeg mener å huske at du selv har bedt om litt disiplin i så måte."

..eh.. Hvor/når da?

===

At personlige tråder helst skal ligge på Meldinger vet alle.

Men å bli irritert over en tråd som utvikler seg (og derved plutselig er på feil forum) blir for dumt. Hvis tråden ikke er til/om deg kan man vel bare la være å lese den...

Med vennlig hilsen

For DU blir jo aldri irritert over noe det ikke er noen vits i å bli irritert over (hehe)!

Du kan jo få hva som helst til å høres ut som statsanliggender hvis du vil det!

Takk for fint dikt!

I prinsippet har du sjølvsagt rett, men det tilt meiner er at det kan vera 300 personar som underteiknar med "ikke undertegnet". Andre nick er knytta til ein person, og det er såleis mogleg å skape seg eit bilete av den personen når vedkomande skriv her med jamne mellomrom.

Anonymiteten er altså relativ. Tilt er tilt, men du er ein av 100.

Takk for fint dikt!

Hei,

Poenget er ikke at vi skal vite hvem du er i RL, men at det er fint å vite om du er den samme "ikke undertegnet" som skrev det første innlegget. (Gjelder generelt, selvsagt.)

Det er altså av helt praktiske årsaker at du oppfordres til å bruke et nick.

Videre, mange av personene her kjenner hverandre svært godt i RL, så man er egentlig ikke anonym lengre.

Med vennlig hilsen

Annonse

For DU blir jo aldri irritert over noe det ikke er noen vits i å bli irritert over (hehe)!

Du kan jo få hva som helst til å høres ut som statsanliggender hvis du vil det!

Hei,

At jeg skriver innlegg her, betyr ikke at jeg er irritert! :-)

Dog er det mange av emnene her (diskriminering, lov&rett, forhold til religion, osv) som faktisk ER statsanliggende.

Med vennlig hilsen

Gjest ikke undertegnet

I prinsippet har du sjølvsagt rett, men det tilt meiner er at det kan vera 300 personar som underteiknar med "ikke undertegnet". Andre nick er knytta til ein person, og det er såleis mogleg å skape seg eit bilete av den personen når vedkomande skriv her med jamne mellomrom.

Anonymiteten er altså relativ. Tilt er tilt, men du er ein av 100.

Ikke pokker om det er 100 'ikke undertegnet' her inne!

Sjekk da, så ser du at det ikke kan stemme. da skriver det et innlegg i uka hver i så fall. Toppen!

Gjest ikke undertegnet

Synes du den var spennende? Hvis ikke hopp over hele tråden. Eller var du så nysgjerrig at du måtte lese :o)

Nei,jeg begynte å lese den. Så leste jeg litt til i håp om at noe spennende skulle dukke opp. SÅ skjønte jeg at det faktisk var bare en privat fram-og-tilbake-tråd, og da leste jeg ikke mer.

Jeg følte meg snytt, ble skuffet, fordi jeg hadde brukt tid på noe som ikke var ment for meg. For grunnen til at jeg sitter her og leser ig skriver, er jo at jeg håper å finne noe interessant å d elta i.

Og så føler en seg nettopp (noe som dine uttalelser henspeiler litt på også) som en kikker når en havner inni slike tråder, og det er en følelse jeg helst vil slippe. Det slipper en hvis alle som skal koseprate to og to går på meldinger.

Faktisk har jeg sett at enkelte har forstått det, og at en av de to foreslår at de skal fortsette på Meldinger når tråden begynner å utarte. DET tyder på omløp i pappen.

Nei,jeg begynte å lese den. Så leste jeg litt til i håp om at noe spennende skulle dukke opp. SÅ skjønte jeg at det faktisk var bare en privat fram-og-tilbake-tråd, og da leste jeg ikke mer.

Jeg følte meg snytt, ble skuffet, fordi jeg hadde brukt tid på noe som ikke var ment for meg. For grunnen til at jeg sitter her og leser ig skriver, er jo at jeg håper å finne noe interessant å d elta i.

Og så føler en seg nettopp (noe som dine uttalelser henspeiler litt på også) som en kikker når en havner inni slike tråder, og det er en følelse jeg helst vil slippe. Det slipper en hvis alle som skal koseprate to og to går på meldinger.

Faktisk har jeg sett at enkelte har forstått det, og at en av de to foreslår at de skal fortsette på Meldinger når tråden begynner å utarte. DET tyder på omløp i pappen.

Du får starte en tråd om det som interesserer deg så blir den nok mer interessant enn det tilt og jeg skrev i nattens mulm og mørke :o)

Dessuten liker jeg meg ikke på chatten, det går fort, da er msn bedre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...