Gå til innhold

Chattetråd/diskusjonstråd -Dorthe og Tilt

Anbefalte innlegg

Gjest Zombiebob

Du får starte en tråd om det som interesserer deg så blir den nok mer interessant enn det tilt og jeg skrev i nattens mulm og mørke :o)

Dessuten liker jeg meg ikke på chatten, det går fort, da er msn bedre

Beklager at jeg blander meg inn...

men "meldinger" er ikke noen chat, men et av de andre forumene her, og går ikke noe fortere enn åpent gjør.

Fortsetter under...

Beklager at jeg blander meg inn...

men "meldinger" er ikke noen chat, men et av de andre forumene her, og går ikke noe fortere enn åpent gjør.

Jeg vet det men tilt forslo chatten ikke meldinger og jeg tror de,t var bare vi som var våkne så jeg tenkte ikke på det. Det er helt greit at du blander deg inn, det er ikke akkurat privat når man skriver her.

Grip Grip du er kjip, men la det ikke utover meg gå.

Er du lei og kjei kjøp litt lofotpostei.

Jeg er da ikke dårlig, hvor har du det fra? Knull ei geit det er vel det beste du veit.

Det er fint at du prøver deg på sjikane. Det er det for lite av på dol. Jeg synes imidlertid du bør legge litt mer vekt på kvalitet, og kanskje ikke nødvendigvis være så nøye med rimene.

Foreløpig er det tvilsomt om din versekunst ville fått plass i den lokale russeavisa, men alle skal jo begynne et sted. Lykke til.

Gjest ikke undertegnet

Hallo - hva gjør du da? Hvorfor ligger ikke denne tråden på Meldinger?

Du har misforstått problemstillingen!

Hvis du sjekker tråden her så ser du at det er flere enn to involverte. Ergo er det en diskusjon som har interesse for flere enn bare to. DET er jo hele forskjellen.

Når tråden blir slik at det ikke er noe for andre å kommentere, så passer den på meldinger.

Skjønner du forskjellen?

laguna1365380434

Du har misforstått problemstillingen!

Hvis du sjekker tråden her så ser du at det er flere enn to involverte. Ergo er det en diskusjon som har interesse for flere enn bare to. DET er jo hele forskjellen.

Når tråden blir slik at det ikke er noe for andre å kommentere, så passer den på meldinger.

Skjønner du forskjellen?

Er det så vanskelig å hoppe over?

Føler du deg forpliktet til å lese alle inlegg m. alle svar fordi de ligger på Åpent forum?

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Er det så vanskelig å hoppe over?

Føler du deg forpliktet til å lese alle inlegg m. alle svar fordi de ligger på Åpent forum?

Nei, men det er lettere å gå over nye innlegg og sortere hva du er interessert i, hvis privat prat ikke foregår på Åpent.

Forøvrig er det ikke et så stort problem for meg som det kan virke som utifra lengden på denne tråden.

Webbis har også med jevne mellomrom bemerket slike privat tråder og henvist dem til Meldinger. Jeg tror ikke dermed at de har veldig store problemer med det.

Det må bel være lov å si ifra uten at det er det viktigste i verden for en.

Det er fint at du prøver deg på sjikane. Det er det for lite av på dol. Jeg synes imidlertid du bør legge litt mer vekt på kvalitet, og kanskje ikke nødvendigvis være så nøye med rimene.

Foreløpig er det tvilsomt om din versekunst ville fått plass i den lokale russeavisa, men alle skal jo begynne et sted. Lykke til.

Det var jo du som først mobba, du ymta om at vi var dårlig, noe som er helt kårny.

Grip du må tåle et svar du som er så rar :-)

Gjest ikke undertegnet

ikke undertegnet ikke undertegnet for deg er det ikke håp, du hakker og smeller samtidig som du meg melding sender. Og det gjør du her på åpent og kaller meg for tåpen.

Du må da selv på riktig forum gå, for dette er ikke helt til å forstå.

Du kunne jo bare forbi tråden hoppe, så hadde du kanskje blitt litt mere blid og vi andre kunne gå fri.

Og så er du litt feig som ikke med ditt navn vil stå.

Håper dagen din blir bra, slik at alle blir glad. Så skal vi oss skjerpe, slik at livet ditt ikke går helt på tverke.

Ha en god dag :-)

Jeg irriterer meg på private tråder her. Men jeg kan leve med det.

Er vel ikke forbudt å bemerke ting en kunne tenke seg å forandre på?

Jeg irriterer meg over sjåfører som kjører 5 km under fartsgrensen også. Men jeg lever med det.

Jeg irriterer meg også over fotgjengere som står og henger på fortauskanten ved en overgang. Når jeg stopper så trekker de seg inn mot husveggen. Men jeg kan leve med det også.

Jeg irriterer meg hvis TV-sendinga blir brutt mens Man U spiller. Men jeg overlever til og med det.

Men jeg bemerker det hvis jeg har lyst. AT det irriterer meg!

Hvorfor har alle problemer med det?

Virker som om det er mange som har problemer med at jeg irriterer meg. Slapp av, kanskje jeg skulle si 'jeg har reagert på' isteden, så blir det ikke så tøff kost her inne.

Jeg irriterer meg på private tråder her. Men jeg kan leve med det.

Er vel ikke forbudt å bemerke ting en kunne tenke seg å forandre på?

Jeg irriterer meg over sjåfører som kjører 5 km under fartsgrensen også. Men jeg lever med det.

Jeg irriterer meg også over fotgjengere som står og henger på fortauskanten ved en overgang. Når jeg stopper så trekker de seg inn mot husveggen. Men jeg kan leve med det også.

Jeg irriterer meg hvis TV-sendinga blir brutt mens Man U spiller. Men jeg overlever til og med det.

Men jeg bemerker det hvis jeg har lyst. AT det irriterer meg!

Hvorfor har alle problemer med det?

Virker som om det er mange som har problemer med at jeg irriterer meg. Slapp av, kanskje jeg skulle si 'jeg har reagert på' isteden, så blir det ikke så tøff kost her inne.

Herregud - det er da l8. mai i dag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...