Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle dere. Det er godt å få denne syttende-mai overstått. Det er så mange nydelige barn ute å går den dagen. Det gjør meg bare så trist.

Uansett jeg ruger på dag5, og lurer på om det er vanlig å få litt murringer. Det er ikke ofte,men det kommer. Men er det vanlig å føle noe så tidlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105447-bare-et-lite-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig å få murringer i rugeperioden. Det kan være et godt tegn, men det kan også være et tegn på ingenting. Det er det som er så guffent med dene rugingen, man går og kjenner etter alle tegn man kan kjenne. Men uansett hva man kjenner, så kan det like gjerne bety det ene som det andre. Og progesteronen gjør som sagt at man kan føle seg ganske gravid uten å nødvendigvis være det.

Så det greieste er antagelig å bare forsøke å fylle hodet med andre ting. Det er nesten umulig, men heldigvis kommer man til slutt til testdagen, så man kan få roet seg litt ned igjen.

Lykke til !

Veldig fint å få murringer så tidlig. Du VET det ikke er mens, og da er det et tegn...for meg var det murringer veldig tidlig, og det ble to piker av dem!

Takk for oppmuntringen. I dag ruger jeg på dag 9 og jeg har for først gang at murringer hele dagen. Så jeg er litt redd for at det ikke er et godt tegn. Det er så vanskelig å vite. Er det for tidlig å teste nå? Er så nysgjerrig.....

Grattis med to jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...