Gå til innhold

FU tipping, vinner dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger som oftest inn en lotto om lørdagen, men det blir ikke mye av det igtt. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder, du skal ha usannsynlig stor flaks for å gå i pluss.

Lotto er lotto ja, men det er mogleg å få det til å gå rundt med fotballtipping/oddsen. Så lenge ein ikkje tapar alt for mykje så er det gøy og ein kan halda det gåande og håpe på storgevinsten.

Annonse

Lotto er lotto ja, men det er mogleg å få det til å gå rundt med fotballtipping/oddsen. Så lenge ein ikkje tapar alt for mykje så er det gøy og ein kan halda det gåande og håpe på storgevinsten.

Fotball og hest har jeg ikke peiling på, så jeg holder meg unna der. Selv om en spillegal kamerat sier at det stort sett er nybegynnere som vinner. Det at han er spillegal er vel egentlig den største grunnen til at jeg ikke spiller mer enn en lotto i uka.

Enig i at det er umulig å gå i pluss med lotto og lignende spill. Har bror, svoger og nevøer som spiller odds omtrent daglig, og de går med overskudd. Tipper litt odds jeg også (med hjerte....), men satser bare 10 kr pr rekke.....

petter smart

Hei,

Lotto, Tipping, osv er en sær-skatt på folk som er elendige i matematikk!

Selvsagt har "alle" hørt om noen som vinner. Og selvsagt har alle som tipper osv. tapt selv.

Med vennlig hilsen

Kjenner faktisk et par som vant 3,2 millioner.

Kan en litt matematikk skjønner en jo at når så mange tipper så mange rekker så må jo noen vinne. Og det kan jo bli en selv. Det er en liten investering som gir litt spenning i hverdagen, og kanskje litt ekstra penger.

Hei,

Lotto, Tipping, osv er en sær-skatt på folk som er elendige i matematikk!

Selvsagt har "alle" hørt om noen som vinner. Og selvsagt har alle som tipper osv. tapt selv.

Med vennlig hilsen

Hvis det er noen som bruker tipping som en investeringsmåte må de jo mangle mer enn et par skruer spør du meg.

Tipping/Lotto osv er jo rett og slett bare en liten spenning i hverdagen som en betaler for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...