Gå til innhold

Hvor lenge må jeg jobbe for å få rett til sykepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Men det betyr vel mindre skatt også? Såh...

Ja, det blir det. Men reglene har blitt forandret ang særfradrag og ev trygdeavgift så det utgjør mindre forskjell enn tidligere. Jeg er faktisk ikke sikker på hvordan reglene er nå.

Fortsetter under...

Gjest Lurer også
Skrevet

Ja, det blir det. Men reglene har blitt forandret ang særfradrag og ev trygdeavgift så det utgjør mindre forskjell enn tidligere. Jeg er faktisk ikke sikker på hvordan reglene er nå.

Alt står sikkert på trygdeetatens nettside, for den som gidder og lete i paragrafer!

Skrevet

Alt står sikkert på trygdeetatens nettside, for den som gidder og lete i paragrafer!

Jeg gidder ikke for jeg er ferdig med alt som heter attføring, heldigvis. Har ikke jobbet på 2 år nå og det er så deilig å slippe alt maset med vedtak og attføringsplaner :o)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Hvorfor trenger du vite det? Så du kan jobbe akkurat det du må; så sykemelde deg igjen?

Gjest bebba
Skrevet

Hvorfor trenger du vite det? Så du kan jobbe akkurat det du må; så sykemelde deg igjen?

Vanligvis så er det legene som sykemelder, ikke de syke. Kommentaren din er stygg og usmakelig, og gjør det ufyselig for oss andre.

Gjest ChiengMai
Skrevet

248, 250 eller 260 dager er ikke et år. Jeg blir forvirret når det er snakk om rett til sykepenger i et år og så kommer du med opplysninger om åtte eller ni måneder.

En arbeidsuke er 5 dager, det er disse fem dagene du får betalt for.

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tror du har rett i det for når jeg fikk beskjed at jeg hadde gått sykemeldt tilsammen 1 år forsto jeg ikke helt antall dager :o)

§ 8-11. Sykepengedager

Trygden yter sykepenger for alle dagene i uken unntatt lørdag og søndag.

Gjest Tuddelidutt
Skrevet

Jeg gidder ikke for jeg er ferdig med alt som heter attføring, heldigvis. Har ikke jobbet på 2 år nå og det er så deilig å slippe alt maset med vedtak og attføringsplaner :o)

Ufør?

Gjest A :O A
Skrevet

Ja

Du blir vel ikke feit av det akkurat?

Skrevet

[quote name=A :o A' timestamp='1053362824' post='1688367]

Du blir vel ikke feit av det akkurat?

Nei, ikke direkte.

Gjest longnose
Skrevet

Nei, ikke direkte.

Er du samme Dorthe som hun som har en ivfsønn?(maser og graver)Leste nemlig om ei med samme nick som hadde det,men det er kansje to av dere?

Skrevet

Er du samme Dorthe som hun som har en ivfsønn?(maser og graver)Leste nemlig om ei med samme nick som hadde det,men det er kansje to av dere?

Det går ikke an å bruke andres nick her inne.

Annonse

Gjest ikke signatur
Skrevet

Vanligvis så er det legene som sykemelder, ikke de syke. Kommentaren din er stygg og usmakelig, og gjør det ufyselig for oss andre.

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...