Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da vil jeg stille DEG et spørsmål! Det høres ut som om du mener at vi ikke har lov til å IKKE like all utenlandsk musikk.

Jeg må da få lov å ikke like slik musikk for pokker. Uten at du kjører på med alt det tullet ditt! Jeg liker ikke Sputnik heller jeg. Og han er da for f... så norsk som noen.

Hei,

Jeg har gjort det klinkende klart at man selvsagt ikke har noen "plikt" til å like all musikk, enten den er norsk, pakistansk eller chilensk!

Når innvandrerene (svært få av dem kommer fra Punjab) får "skylden" for at musikk (fra Storbritannia) blir populær, er man hysterisk.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

9

• Sør

8

• Grip

7

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Jeg er helt norsk, men har allikevel hørt mye på denne sangen den siste uka. Grunn: Det har vært russetid. Og da høres det på mye forskjellig. De rareste låter kan lage sinnsyk stemning med bra bass i en russebil.

Så det er ikke bare pakistanernes feil at den ligger på topp20 :)

Er ikke årets russesang, Spritney Bears med "Woodpecker from space"på lista også da? DEN er jo elendig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...