Sør Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Da vil jeg stille DEG et spørsmål! Det høres ut som om du mener at vi ikke har lov til å IKKE like all utenlandsk musikk. Jeg må da få lov å ikke like slik musikk for pokker. Uten at du kjører på med alt det tullet ditt! Jeg liker ikke Sputnik heller jeg. Og han er da for f... så norsk som noen. Hei, Jeg har gjort det klinkende klart at man selvsagt ikke har noen "plikt" til å like all musikk, enten den er norsk, pakistansk eller chilensk! Når innvandrerene (svært få av dem kommer fra Punjab) får "skylden" for at musikk (fra Storbritannia) blir populær, er man hysterisk. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg er helt norsk, men har allikevel hørt mye på denne sangen den siste uka. Grunn: Det har vært russetid. Og da høres det på mye forskjellig. De rareste låter kan lage sinnsyk stemning med bra bass i en russebil. Så det er ikke bare pakistanernes feil at den ligger på topp20 Er ikke årets russesang, Spritney Bears med "Woodpecker from space"på lista også da? DEN er jo elendig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.