Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...og hvordan går det så med meg?

Jeg skal ta blodprøve til torsdag, noe som virker som en hel evighet til. Det blir da 11 dager etter innsetting. Vi får vel se, jeg har hatt noen tunge dager med "menssmerter", og psyker meg opp på at dette går galt. Sist gang begynte jeg å blø på dag 8, håper jeg slipper det denne gangen.

Var stolt av meg selv i går, gjennomførte 17.mai med stil og hadde mange pers. både til frokost og middag.

Åååå, dette er grusomt!

Vel, nå er testing tider for en del her inne. Ønsker dere alle lykke til. Håper en blå bølge startes her inne nå.

klemmer fra en "spaltet" og nervøs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105488-en-uke-har-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann det er virkelig deilig at gårsdagen er over.

ÅÅÅÅ du er heldig som skal teste snart. Kunne ønske det var meg( vel, ligger bare 5dgr bak )men det er så vanskelig å smøre seg med tolmodighet, så jeg skjønner deg veldig godt.

Vet du hva jeg føler faktisk at dette kommer til å gå bra for oss alle. Jeg har bare en god følelse inni meg. Så prøv å ikke psyke deg ned. Tenk positivt ( sikkert lett for meg å si som aldri har vært gjennom dette før :) ) . Men vet jo at det kan gå gale, men det kan også gå veldi,veldig bra. Jeg tror at man blir skuffet likevel hvis det skjer gale uansett hvor mye man har forberedt seg psykisk.

Uansett så er vi alle veldig forskjellig så det kan godt hende at jeg tar veldig feil.

Jeg har alltid fått høre at det lønner seg å være positiv, ikke det at jeg tror fast å lenge på det lenger, men jeg har veldig lyst til det.

Vel, det blir en spennende uke neste uke for mange av oss. Så det er godt å ha dere her :)

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105488-en-uke-har-g%C3%A5tt/#findComment-613703
Del på andre sider

Heisann det er virkelig deilig at gårsdagen er over.

ÅÅÅÅ du er heldig som skal teste snart. Kunne ønske det var meg( vel, ligger bare 5dgr bak )men det er så vanskelig å smøre seg med tolmodighet, så jeg skjønner deg veldig godt.

Vet du hva jeg føler faktisk at dette kommer til å gå bra for oss alle. Jeg har bare en god følelse inni meg. Så prøv å ikke psyke deg ned. Tenk positivt ( sikkert lett for meg å si som aldri har vært gjennom dette før :) ) . Men vet jo at det kan gå gale, men det kan også gå veldi,veldig bra. Jeg tror at man blir skuffet likevel hvis det skjer gale uansett hvor mye man har forberedt seg psykisk.

Uansett så er vi alle veldig forskjellig så det kan godt hende at jeg tar veldig feil.

Jeg har alltid fått høre at det lønner seg å være positiv, ikke det at jeg tror fast å lenge på det lenger, men jeg har veldig lyst til det.

Vel, det blir en spennende uke neste uke for mange av oss. Så det er godt å ha dere her :)

Lykke til!!!!

Hei x!

Takk for det positive innlegget, klart det er viktig å se lyst på det hele. Har ikke klart det i det siste, men skal gjøre en innsats nå.

Ta vare på deg selv i dagene som kommer, satser på å få en gla` melding fra deg om en ukes tid;-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105488-en-uke-har-g%C3%A5tt/#findComment-613789
Del på andre sider

Det var jammen tøft gjort å gjennomføre 17. mai så fint ! For min del var gårdagen utrolig morsom. Tulla tok all oppmerksomhet for oss, så det var ikke det minste problem å få dagen til å gå.

Men nå er det nok like før jeg begynner å ta frem test-arsenalet her. Offisiell test er ikke før på fredag, men så lenge greier jeg definitivt ikke å vente. Jeg tar nok en test i morgen. Og hvis jeg ikke liker resultatet, går jeg på apoteket og kjøper en annen type isteden. Forrige gang fikk jeg utslag på RFSU en dag tidligere enn på CB, men nå har jeg bare kjøpt CB.

Lykke til !

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105488-en-uke-har-g%C3%A5tt/#findComment-613920
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...