Gå til innhold

DDE konsert(Trondheim)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Er det sant at DDe har en gratis konsert på torget i Trondheim 6 juni???

Pappa Bjørn
Skrevet

Rai-rai? Æ kainn itj tænk mæ at de troillongan derre ska gjørr det gratis sjø? Det må vær nokka ainner lureria som ligg bakom ditta ja.

Men du kan jo håpe at det vart så, det ska ittj stå på det.

Skrevet

Rai-rai? Æ kainn itj tænk mæ at de troillongan derre ska gjørr det gratis sjø? Det må vær nokka ainner lureria som ligg bakom ditta ja.

Selv om det er gratis for publikum så betyr ikke det at de spiller gratis. :o) Midtbygruppen er vel en mulig sponsor kan jeg tenke meg?

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvorfor har ikke jeg en-eneste cd av dde, jeg bare undrer:-/

Skrevet

06.06.03 Trondheim, Torvet, NetCom 10 år

Står det på www.dde.no

Skrevet

Ja, nokre gongar er det godt å ikkje bu i den byen! ;-)

Gjest soldier
Skrevet

Forstår godt at du bruker "ikke undertegnet" når du viser interesse for DDE.

Skrevet

Forstår godt at du bruker "ikke undertegnet" når du viser interesse for DDE.

DDE er kjempetrivelige de! Koselige mennesker å prate med, og mange av sangene har flotte tekster! Blir sliten av å høre på dem i lengden, men når man er full på fest er det bare å synge med på alle tronnoverran. Hva nå enn det betyr. De er tross alt fra Namsos, det er langt nordover det. Ikke forenelig med Trondheim :)

Skrevet

De stiller faktisk opp gratis på enkelte arrangementer. Mamma booket dem gratis to ganger på en dansegalla for handicappede...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...