Gjest ikke undertegnet Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Er det sant at DDe har en gratis konsert på torget i Trondheim 6 juni??? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Rai-rai? Æ kainn itj tænk mæ at de troillongan derre ska gjørr det gratis sjø? Det må vær nokka ainner lureria som ligg bakom ditta ja. Men du kan jo håpe at det vart så, det ska ittj stå på det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Rai-rai? Æ kainn itj tænk mæ at de troillongan derre ska gjørr det gratis sjø? Det må vær nokka ainner lureria som ligg bakom ditta ja. Men du kan jo håpe at det vart så, det ska ittj stå på det. Selv om det er gratis for publikum så betyr ikke det at de spiller gratis. ) Midtbygruppen er vel en mulig sponsor kan jeg tenke meg? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Hvorfor har ikke jeg en-eneste cd av dde, jeg bare undrer:-/ 0 Siter
Alpt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 06.06.03 Trondheim, Torvet, NetCom 10 år Står det på www.dde.no 0 Siter
Bassisten Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Ja, nokre gongar er det godt å ikkje bu i den byen! ;-) 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Forstår godt at du bruker "ikke undertegnet" når du viser interesse for DDE. 0 Siter
Line Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Forstår godt at du bruker "ikke undertegnet" når du viser interesse for DDE. DDE er kjempetrivelige de! Koselige mennesker å prate med, og mange av sangene har flotte tekster! Blir sliten av å høre på dem i lengden, men når man er full på fest er det bare å synge med på alle tronnoverran. Hva nå enn det betyr. De er tross alt fra Namsos, det er langt nordover det. Ikke forenelig med Trondheim 0 Siter
Line Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Rai-rai? Æ kainn itj tænk mæ at de troillongan derre ska gjørr det gratis sjø? Det må vær nokka ainner lureria som ligg bakom ditta ja. Men du kan jo håpe at det vart så, det ska ittj stå på det. De stiller faktisk opp gratis på enkelte arrangementer. Mamma booket dem gratis to ganger på en dansegalla for handicappede... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.