Gå til innhold

Dette manuset vi følger - genuint nygsjerrig

Anbefalte innlegg

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Da får du spørre @Trinity80 om hun fortsatt har sitt eksemplar. Hun fikk hele dokumentet utlevert en gang.

Igjen - jeg er ikke trådstarter.

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet

Har du Asperger? Psykedeliker? Eller påstår de du har det? Jeg hadde tippet helt andre diagnoser.

psykedeliker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde tippet helt andre diagnoser.

Spennende, hvilke da?

Jeg fikk en AS diagnose på et tidspunkt, men utredningen var ikke ordentlig utført og det ble senere påvist andre årsakssammenhenger til problematikken jeg søkte hjelp for, så da finnes det ikke lengre noe grunnlag for den.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det lurer jeg også på.
Er dette manuset likt for alle? Kan man skifte manus underveis?

Anonymkode: 522cb...75a

Og jeg venter i lengsel og spenning på noen svar. Hvis de finnes, har begynt og tvile.

Anonymkode: 522cb...75a

Worrisome_plenty
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Spennende, hvilke da?

Jeg fikk en AS diagnose på et tidspunkt, men utredningen var ikke ordentlig utført og det ble senere påvist andre årsakssammenhenger til problematikken jeg søkte hjelp for, så da finnes det ikke lengre noe grunnlag for den.

Jeg tenkte kverulant paranoia eller paranoid pf.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Og jeg venter i lengsel og spenning på noen svar. Hvis de finnes, har begynt og tvile.

Det er ihvertfall mange som følger manus, både på DOL og IRL - selv om det nedskrevne manuset er vanskelig å finne. Første gangen jeg hørte om det var på 90-tallet. 

Worrisome_plenty skrev (13 minutter siden):

Jeg tenkte kverulant paranoia eller paranoid pf.

"Jeg har ikke styggen på ryggen, men folk som følger etter meg i varebil" - Kenneth Engebretsen.

Nicklusheletida
Skrevet
psykedeliker skrev (På 31.8.2026 den 21.51):

Jeg leter og leter etter lenkene jeg har postet om dette tidligere, i mellomtiden får du lese litt i dagboken min.

Nå har jeg lest dagboken din. Jeg ble sittende å smile. Du skriver jo knakende godt da, selv om jeg ikke helt har fått tak på hva du vil frem til enda. 

Skrevet
psykedeliker skrev (På 31.8.2026 den 23.12):

Da får du spørre @Trinity80 om hun fortsatt har sitt eksemplar. Hun fikk hele dokumentet utlevert en gang.

Det kan jeg bekrefte.  

psykedeliker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (På 3.9.2026 den 0.17):

Nå har jeg lest dagboken din. Jeg ble sittende å smile. Du skriver jo knakende godt da, selv om jeg ikke helt har fått tak på hva du vil frem til enda.

Er du sikker? Kanskje det er akkurat det du har gjort?

Skrevet

Jeg tror at "å følge manus" er noe i retning av å gjøre det samfunnet forventer av oss.

Bra dagbok.

psykedeliker
Skrevet

Dagboken er basert på et manuskript jeg opprinnelig skrev til bruk i gruppeterapi. Men det ble dessverre aldri noe av, annet enn at jeg fikk brukt deler av det i en samtale med en NAV-saksbehandler.

Skrevet
Vhanja skrev (På 31.8.2026 den 22.56):

Bare tull og piss. Gi en lenke til manus her om du ønsker å bli tatt alvorlig. Noe du ikke ønsker, for du er bare et troll. 

I de snart 15 årene jeg har vært på DOL, har Psykedelikeren reinkarnert seg mange ganger. Hver gang han dukker opp her, er det i en litt annen variant enn den forrige. Og selvfølgelig med et nytt navn. 

Troll eller legende, kjært barn har mange navn :D 

Worrisome_plenty
Skrevet
ISW skrev (1 time siden):

I de snart 15 årene jeg har vært på DOL, har Psykedelikeren reinkarnert seg mange ganger. Hver gang han dukker opp her, er det i en litt annen variant enn den forrige. Og selvfølgelig med et nytt navn. 

Troll eller legende, kjært barn har mange navn :D 

Jeg trodde han var relativt ny. Dvs at psykedeliker var hans første nick. I begynnelsen ble jeg kraftig irritert husker jeg, men han vokser på deg. 

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde han var relativt ny. Dvs at psykedeliker var hans første nick. I begynnelsen ble jeg kraftig irritert husker jeg, men han vokser på deg. 

SMIR :) 

Worrisome_plenty
Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Ah han var jo legendarisk.🙂

Skrevet
ISW skrev (16 minutter siden):

Er SMIR og psykedeliker samme person???

Skrevet
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Er SMIR og psykedeliker samme person???

Yes!

Skrevet
ISW skrev (1 minutt siden):

Yes!

Jøss. Det hadde jeg aldri gjettet. De virket som to helt forskjellige personligheter.

Nicklusheletida
Skrevet
ISW skrev (1 time siden):

Jøss, trodde ikke han hadde vært her på mange år. 

psykedeliker
Skrevet
ISW skrev (6 timer siden):

Yes!

Hvor har du dette fra? Og hvem er SMIR?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...