Gå til innhold

Dette manuset vi følger - genuint nygsjerrig

Anbefalte innlegg

Skrevet

@psykedeliker: Du snakker stadig om dette manuset vi alle (må) følge(r) og om programmeringen. Jeg er genuint nysgjerrig på hva du mener med dette. Kan du opplyse meg?

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Jeg leter og leter etter lenkene jeg har postet om dette tidligere, i mellomtiden får du lese litt i dagboken min.

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på.
Er dette manuset likt for alle? Kan man skifte manus underveis?

Anonymkode: 522cb...75a

psykedeliker
Skrevet (endret)
Musikk skrev (8 minutter siden):

Dette er et hemmelig manus🙂skrevet av @psykedeliker

Nei, det er ikke jeg som skriver manus. Men det er ikke så lett å finne dette ideologiske styringsdokumentet i sin helhet. Man må lete opp de ulike bestanddelene selv, f.eks. gjennom å analysere hva ulike diagnostiske utredningsverktøy angir som normativt.

Endret av psykedeliker
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er ikke jeg som skriver manus. Men det er ikke så lett å finne dette ideologiske styringsdokumentet i sin helhet. Man må lete opp de ulike bestanddelene selv, f.eks. gjennom å analysere hva ulike diagnostiske utredningsverktøy angir som normativt.

Ok. Jeg tror du skrever et nytt manus ofte. 

psykedeliker
Skrevet
Musikk skrev (4 minutter siden):

Jeg tror du skrever et nytt manus ofte. 

Vi har trosfrihet i Norge, så det står du fritt til å gjøre.

Skrevet

Du vil aldri få et godt svar. @psykedeliker elsker å være tåkefyrste, men hvis noen konfronterer han med noe så kan han aldri svare for seg. 

Han er egentlig et troll, som han har innrømmet tidligere. Ikke let etter dypere mening her, for det finnes ikke.

psykedeliker
Skrevet
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Ikke let etter dypere mening her, for det finnes ikke.

Det er mange her på DOL som har tilkjennegitt at de kjenner til manus.

Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det er mange her på DOL som har tilkjennegitt at de kjenner til manus.

Men det sier i seg seg selv ingenting om en "dypere mening", som var hva jeg skrev.

psykedeliker
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Men det sier i seg seg selv ingenting om en "dypere mening", som var hva jeg skrev.

Hva som gir "dypere mening" er helt individuelt.

Skrevet
psykedeliker skrev (56 minutter siden):

Jeg leter og leter etter lenkene jeg har postet om dette tidligere, i mellomtiden får du lese litt i dagboken min.

Bare dette sier alt du trenger å vite. For en som prater så mye om "manus" burde jo ha full kontroll over hva det innebærer.

psykdeliker er et troll, som han har innrømmet tidligere. Ikke legg for mye vekt på det han skriver.

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Hva som gir "dypere mening" er helt individuelt.

Tåkeprat.

psykedeliker
Skrevet

For en som prater så mye om "manus" burde jo ha full kontroll over hva det innebærer.

Det er bare å lese dagboken, den er skrevet i henhold til manus.

Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Det er bare å lese dagboken, den er skrevet i henhold til manus.

Bare tull og piss. Gi en lenke til manus her om du ønsker å bli tatt alvorlig. Noe du ikke ønsker, for du er bare et troll. 

psykedeliker
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Bare tull og piss. Gi en lenke til manus her om du ønsker å bli tatt alvorlig. Noe du ikke ønsker, for du er bare et troll. 

`Tror heller det er du som bør ta en prat med psykologen din om du ønsker bli tatt alvorlig.

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

`Tror heller det er du som bør ta en prat med psykologen din om du ønsker bli tatt alvorlig.

Hvor er manus?

psykedeliker
Skrevet

Jeg er ikke Trådstarter så det er ikke opp til meg om jeg er fornøyd med dette eller ikke.

Da får du spørre @Trinity80 om hun fortsatt har sitt eksemplar. Hun fikk hele dokumentet utlevert en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...