Lady HM Skrevet 31. august Skrevet 31. august @psykedeliker: Du snakker stadig om dette manuset vi alle (må) følge(r) og om programmeringen. Jeg er genuint nysgjerrig på hva du mener med dette. Kan du opplyse meg? 1 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Jeg leter og leter etter lenkene jeg har postet om dette tidligere, i mellomtiden får du lese litt i dagboken min. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Det lurer jeg også på. Er dette manuset likt for alle? Kan man skifte manus underveis? Anonymkode: 522cb...75a 0 Siter
Musikk Skrevet 31. august Skrevet 31. august Dette er et hemmelig manus🙂skrevet av @psykedeliker 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august (endret) Musikk skrev (8 minutter siden): Dette er et hemmelig manus🙂skrevet av @psykedeliker Nei, det er ikke jeg som skriver manus. Men det er ikke så lett å finne dette ideologiske styringsdokumentet i sin helhet. Man må lete opp de ulike bestanddelene selv, f.eks. gjennom å analysere hva ulike diagnostiske utredningsverktøy angir som normativt. Endret 31. august av psykedeliker 0 Siter
Musikk Skrevet 31. august Skrevet 31. august psykedeliker skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke jeg som skriver manus. Men det er ikke så lett å finne dette ideologiske styringsdokumentet i sin helhet. Man må lete opp de ulike bestanddelene selv, f.eks. gjennom å analysere hva ulike diagnostiske utredningsverktøy angir som normativt. Ok. Jeg tror du skrever et nytt manus ofte. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Musikk skrev (4 minutter siden): Jeg tror du skrever et nytt manus ofte. Vi har trosfrihet i Norge, så det står du fritt til å gjøre. 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. august Skrevet 31. august Du vil aldri få et godt svar. @psykedeliker elsker å være tåkefyrste, men hvis noen konfronterer han med noe så kan han aldri svare for seg. Han er egentlig et troll, som han har innrømmet tidligere. Ikke let etter dypere mening her, for det finnes ikke. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Vhanja skrev (3 minutter siden): Ikke let etter dypere mening her, for det finnes ikke. Det er mange her på DOL som har tilkjennegitt at de kjenner til manus. 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. august Skrevet 31. august psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det er mange her på DOL som har tilkjennegitt at de kjenner til manus. Men det sier i seg seg selv ingenting om en "dypere mening", som var hva jeg skrev. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Vhanja skrev (1 minutt siden): Men det sier i seg seg selv ingenting om en "dypere mening", som var hva jeg skrev. Hva som gir "dypere mening" er helt individuelt. 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. august Skrevet 31. august psykedeliker skrev (56 minutter siden): Jeg leter og leter etter lenkene jeg har postet om dette tidligere, i mellomtiden får du lese litt i dagboken min. Bare dette sier alt du trenger å vite. For en som prater så mye om "manus" burde jo ha full kontroll over hva det innebærer. psykdeliker er et troll, som han har innrømmet tidligere. Ikke legg for mye vekt på det han skriver. 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. august Skrevet 31. august psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hva som gir "dypere mening" er helt individuelt. Tåkeprat. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Vhanja skrev (1 minutt siden): For en som prater så mye om "manus" burde jo ha full kontroll over hva det innebærer. Det er bare å lese dagboken, den er skrevet i henhold til manus. 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. august Skrevet 31. august psykedeliker skrev (2 minutter siden): Det er bare å lese dagboken, den er skrevet i henhold til manus. Bare tull og piss. Gi en lenke til manus her om du ønsker å bli tatt alvorlig. Noe du ikke ønsker, for du er bare et troll. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Vhanja skrev (2 minutter siden): Bare tull og piss. Gi en lenke til manus her om du ønsker å bli tatt alvorlig. Noe du ikke ønsker, for du er bare et troll. `Tror heller det er du som bør ta en prat med psykologen din om du ønsker bli tatt alvorlig. 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. august Skrevet 31. august psykedeliker skrev (1 minutt siden): `Tror heller det er du som bør ta en prat med psykologen din om du ønsker bli tatt alvorlig. Hvor er manus? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Vhanja skrev (1 minutt siden): Hvor er manus? Noe av det ligger her, resten får du lete opp selv hvis du trenger det umiddelbart. https://www.oslo-universitetssykehus.no/4ae7ef/contentassets/56a56b24850043a2af1ef7f9297b83d4/1radds-r-norsk-versjon-1.0-kopi.pdf 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. august Skrevet 31. august psykedeliker skrev (1 minutt siden): Noe av det ligger her, resten får du lete opp selv hvis du trenger det umiddelbart. https://www.oslo-universitetssykehus.no/4ae7ef/contentassets/56a56b24850043a2af1ef7f9297b83d4/1radds-r-norsk-versjon-1.0-kopi.pdf Jeg er ikke Trådstarter så det er ikke opp til meg om jeg er fornøyd med dette eller ikke. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Vhanja skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke Trådstarter så det er ikke opp til meg om jeg er fornøyd med dette eller ikke. Da får du spørre @Trinity80 om hun fortsatt har sitt eksemplar. Hun fikk hele dokumentet utlevert en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.