Spirea Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 I forgårs gikk du glipp av årets happening i havna. Bare så du veit det, var det stint av sørstatsflagg, wunderbaumklyser, plysj og bordellrosa. Jeg advarte deg sikkert, du valgte å komme hælja før. Hva skal man si? Your loss.... eller noe sånt. Jeg svælja to halvlitrær på lektern, med ryggen til, og da jeg snudde meg mot kaia igjen, var det lys overalt og alle tuta på alle. Kortesjen gikk som en lysende slange rundt kvartalet og det var en fryd for øye og øre. Dæskåten døtte, her skulle du ha vært, lille dame. Aber sie hat travelt und hat zu west gefart... ich habe keine zu sagen..... ich bin sprachlaus... *s* 0 Siter
Retz Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Wunderbaum? Bordellrosa?! Åhh, Spirea, hva har jeg ikke gått glipp av! :grine: Nexte jahr? Aber du must minnen mich auf das! Ja? 0 Siter
Retz Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Er Retx en dame????? Jeg jobber med saken. Dvs; det gjør jeg egentlig ikke. :kryptisk: 0 Siter
kie Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Er Retx en dame????? Once, twice, three times a *host* lady... :skråler: 0 Siter
Gjest agine Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Ble ikke så mye klokere av svarene, men retz er altså ikke en femti år gammel mann???? 0 Siter
Spirea Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Skrevet 19. mai 2003 Ble ikke så mye klokere av svarene, men retz er altså ikke en femti år gammel mann???? Retz er ikke en femti år gammal mann *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.